Hurtigere end en Enzo - på bane !
Fra : Mogens...

Dato : 29-10-06 21:23

Hvis man kan lidt engelsk, vil efter denne videosekvens kunne
forstå, hvorfor italienske biler tricker os, der elsker det hurtige
sportslige element - som eksempelvis i italienske biler
www.youtube.com/watch?v=7yHzh6HZcBs

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 30-10-06 20:27

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forstå, hvorfor italienske biler tricker os, der elsker det hurtige
> sportslige element - som eksempelvis i italienske biler

Hvorfor skulle man nogensinde kvadre en Maserati?... :(

-M
'06 BMW 325i Coupé E92
'86 Ford Sierra RS Cosworth

Fra : Mogens...

Dato : 30-10-06 20:59

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor skulle man nogensinde kvadre en Maserati?

Forstår jeg så heller ikke.

Fedt da han spinner rundt i den 1 million dyre Maserati racer - i pund?

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 30-10-06 21:58

> Forstår jeg så heller ikke.

Nej, sørgeligt med sådan en dejlig bil.

> Fedt da han spinner rundt i den 1 million dyre Maserati racer - i pund?

Det tror jeg. - Kan ikke huske hvad den koster, men det kan Bilmagasinet
sikkert. Dog kun for MC12 Corsa
http://www.bilmagasinet.dk/nyheder/default.asp?mode=1&id=4797

-M
'06 BMW 325i Coupé E92