Billigste mærkevare-batterier ... (Odense ~
Fra : Thomas

Dato : 29-10-06 16:17

Hej NG

Da jeg ikke aner hvor gammelt mit batteri er og gerne vil undgå at stå en
vintermorgen kl 5 hvor det er klappet sammen, vil jeg gerne skifte det ud
nu........... Jeg vil ikke starte en diskussion om forskellen på
discount og varemærkebatterier, da jeg ikke selv tror der er den store
forskel, men kunne godt tænke mig at vide hvorhenne man finder de kendte,
billigst..... (kender ikke så meget til mærkerne, udover Varta) bare
så man har følelsen af at have sat det bedste i ;)

Mvh

Thomas

Fra : Klaus G.

Dato : 29-10-06 16:29

> [...]
bare
> så man har følelsen af at have sat det bedste i ;)
Mekonomen sælger Exide batterier, de ligger helt bestemt i den bedre ende :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Thomas

Dato : 29-10-06 16:40

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message
> bare
> Mekonomen sælger Exide batterier, de ligger helt bestemt i den bedre ende
> [...]

Mange tak... det skal jeg holde øje med. Har aldrig hørt om navnet men kan
se på hjemmesiden de har eksisteret siden 1888 ..... og er er vist slået
sammen med en del andre.. http://www.exide.dk/start/ fx LYAC power.
Jeg mener bestemt det er sådanne et der sidder i min Mitsubishi nu.......
vidste heller ikke om det var godt eller skidt...

Det virker glimrende lige nu, har ikke haft problemer overhovedet.... men
har oplevet det et par gange før på forrige biler at batterierne bare er
klappet sammen om vinteren, selvom de var max 4 år og virkede upåklageligt
dagen før

Mvh

Thomas

Fra : mk\(5220\)

Dato : 29-10-06 16:56

> men kunne godt tænke mig at vide hvorhenne man finder de kendte,
> billigst..... (kender ikke så meget til mærkerne, udover Varta)
> bare så man har følelsen af at have sat det bedste i ;)

Her kan du næsten aftid købe Varta på tilbud
http://www.mnielsen-autoudstyr.dk/ han ligger i Albanigade i Odense
Jeg har brugt Varta i mamge år, men godt resultat.

Mvh Morten