'rustfri udstødning' (merc 124/300e)
Fra : spamsen

Dato : 26-10-06 12:07

Hej,

Jeg har fået 'smadret' min udstødning og kan se jeg kan få en ny rustfri
udstødning hos http://www.ferrita.se , er der er nogen der har erfaring med
de systemer og kvaliteter?

ca. 4800 i dkk. +fragt (eller skal snart derover selv)

Eller andre steder hvor man kan få det billigere/bedre, eller skal man blot
nøjes med en alm. original fra mercedes?
som vist koster omkring 3000+moms..

--
På forhånd tak
Flemming

Fra : Møller

Dato : 26-10-06 14:47

"spamsen" <breznewXX@XXhotmail.com> wrote in message
> Hej,
>
> Jeg har fået 'smadret' min udstødning og kan se jeg kan få en ny rustfri
> [...]

Fås nok ikke bedre

Møller

Fra : Niels Bengaard

Dato : 26-10-06 14:55

> [...]
>
> Eller andre steder hvor man kan få det billigere/bedre, eller skal man
> blot nøjes med en alm. original fra mercedes?

Min bror købte for år tilbage en fra dem til sin Ford Escort, den passede
perfekt og ser stadig ud som ny, bortset fra lidt patina.

Niels