Derfor ligger de i midtersporet!
Fra : Henning

Dato : 25-10-06 18:33

Efter at have været irriteret over bilister der ikke holder til højre
på motorvejen, fik jeg i dag en "fornuftig" forklaring!
Jeg spurgte simpelthen en kvindelig bekendt, svaret kom prompte som
den naturligste ting i verden: "Jamen, det er da fordi der kører sådan
nogen som mig. I yderbanen kører alle fartbøllerne, i inderbanen kører
alle blød-hat bilister og lastbiler. Så selvfølgelig hører jeg til i
midterbanen!"
Det værste er, at hun siger det som den naturligste ting i verden, og
det er mig der er den største idiot - DOOOHHH.
Tja, hvad skal man stille op med dem

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 25-10-06 19:05

Henning wrote:
> [...]
> Det værste er, at hun siger det som den naturligste ting i verden, og
> det er mig der er den største idiot - DOOOHHH.

LOL

> Tja, hvad skal man stille op med dem

Ingenting... Alt håb er ude...

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-10-06 22:27

Henning wrote :
> [...]
> den naturligste ting i verden: "Jamen, det er da fordi der kører sådan
> nogen som mig. I yderbanen kører alle fartbøllerne, i inderbanen kører

Jamen det er jo også rigtig nok ;) (og nej, det gør det ikke til en
brugbar begrundelse, men det er altså rigtig nok)

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 26-10-06 10:19

Henning wrote:

> Det værste er, at hun siger det som den naturligste ting i verden, og
> det er mig der er den største idiot - DOOOHHH.
> Tja, hvad skal man stille op med dem

Man kunne prøve at henvise til færdselsloven. Men jeg tør ikke garantere for
at det virker :-/

Ebbe

Fra : Mogens...

Dato : 26-10-06 19:57

> Tja, hvad skal man stille op med dem

Be' en betjent om at løfte sin opgave i dagligdagen og gi' "damen" en
bøde for ulovligt at ligge i midtersporet. Dét har jég oplevet een gang
i mit liv - at se en medtrafikant bli' stoppet af politiet, fordi han blev
liggende i venstre spor uden at trække ind. Han gjorde det lige foran
dem over flere km - og jég lå selvfølgelig korrekt