Bedste skrotpræmie i Århusområdet.
Fra : Morten Lund

Dato : 23-10-06 16:37

Hej

Min Volvo 240GLT fra 89 står for at skulle skrottes. Baghjulslejet er
defekt, og jeg gider ikke betale hvad det koster for at få den skiftet.
Bilen er nemlig også træt på en række andre områder. Nogen der har en ide
om hvor man får den bedste skrotpræmie her i Århus? Bilens aktionsradius er
nok ikke så stor pga. det defekte leje. Så det skal gerne være forholdsvis
tæt på. Jeg er blevet tilbudt 1700 kroner i Galten...

Venlig hilsen
Morten Lund

Fra : Rune Larsen

Dato : 23-10-06 19:01

Galten blev hvilestedet for min ZX'er.

Mvh Rune

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 24-10-06 07:14

"Min Volvo 240GLT fra 89"

Inden du skrotter vil jeg da gerne vide hvilken motor der ligger i? Det kan
være at jeg kan bruge den... Det jeg lige står og mangler er stumper fra en
B230FT, men ved ikke om det overhovedet er den som ligger i en 240.

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er ved svar på mail

Fra : Morten Lund

Dato : 24-10-06 08:20

Henrik Nielsen wrote:

> Det jeg lige står og mangler er stumper
> fra en B230FT, men ved ikke om det overhovedet er den som ligger i en 240.

Mener det er en B230E med 133hk. FT - er det ikke fra 940-serien?

Venlig hilsen
Morten Lund

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 24-10-06 11:47

"FT - er det ikke fra 940-serien"

Min er en 740. Men jeg står og mangler en turbo. Men jeg er ikke klar over
hvilken turbo der er i din

Hvornår kører du den til Galten skrot..? Jeg kunne jo lige tage et kig ned i
motorrummet, inden. Bor mindre end 5 km fra skrotten.

Fra : Morten Lund

Dato : 24-10-06 14:41

Henrik Nielsen wrote:

> [...]
>
> Hvornår kører du den til Galten skrot..? Jeg kunne jo lige tage et kig ned
> i motorrummet, inden. Bor mindre end 5 km fra skrotten.

Det gør jeg nok en af de nærmeste dage - ved ikke om de har weekendåbent,
for så bliver det nok lørdag. Men der er ingen turbo i min.

/Morten

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 24-10-06 20:26

"Men der er ingen turbo i min"

Nå, for dælen Det var bare fordi du skrev GLT...

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Morten Lund

Dato : 25-10-06 12:53

Henrik Nielsen wrote:

> "Men der er ingen turbo i min"
>
> Nå, for dælen Det var bare fordi du skrev GLT...

Nå - nej. Det er såmænd en GLT. Men det står for "Gammelt Lort med
Trækkrog".

Genrelt er GLT vist bare en GL'er med elektronisk indsprøjtning og flere
heste i 240 serien.

Venlig hilsen
Morten Lund

Fra : KMH

Dato : 24-10-06 18:34

"Henrik Nielsen" <xng@xpost.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvornår kører du den til Galten skrot..? Jeg kunne jo lige tage et kig ned
> motorrummet, inden. Bor mindre end 5 km fra skrotten.

Prøv hos Rasmussen og sønner i 8520 Lystrup -
De har "bjerge" af nye og brugte stumper til Völle

Kim

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 24-10-06 20:27

"De har "bjerge" af nye og brugte stumper til Völle"

Ikke indtil nu. Men de er på "sagen".....

Den sidste jeg fik var defekt Opdagede det heldigvis i tide...