Tandrem og tak for hjælpen!
Fra : Sorgenfri

Dato : 21-10-06 09:02

Hej igen!

Tak for hjælpen med at få mig og min Starlet retur til mekanikeren Det
var ganske rigtigt den nye tandrem, der sad forkert - netop noget med en
tand, der havde flyttet sig eller sådan noget. Præcis som nogle stykker af
jer straks pegede på ud fra min lægmandsagtige symptombeskrivelse.

Når man ikke selv ved ret meget om biler, er det virkelig rart, at man kan
rådføre sig et sted som her!

Jeg tænker lige: Mon det har slidt specielt på bilen at køre i alt en 80 -
100 km (meget på motorvej) med den fejlmonterede tandrem? Det er jo trods
alt kun tale om "én tand". Ved I noget om det?

Mvh. Sorgenfri

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-10-06 09:41

Sorgenfri skriver:

> Jeg tænker lige: Mon det har slidt specielt på bilen at køre i alt en 80 -
> 100 km (meget på motorvej) med den fejlmonterede tandrem?

Nej

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe