Nissan micra, pludselig død
Fra : Cross Ejnar

Dato : 19-10-06 20:13

Har en nissan Micra,fra 01 og kørt 91 tusind km, kørte en kort tur og
pludselig døde motoren, kunne ikke startes igen, der er strøm bezin og
tilsyneladende kører starteren, har prøvet med en anden nøgle (startspærre)
motor sikring intakt, ingen andre sikringer gået. Har nogen erfaring med
dette problem?

Fra : Sorensen

Dato : 19-10-06 20:21

Går startspærrelampen ud, når du sætter bilen i tænding, hvis den lyser, er
det et startspærreproblem. Eller måske er benzinpumpen stået af.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : KubikH

Dato : 19-10-06 20:20

> [...]
> tilsyneladende kører starteren, har prøvet med en anden nøgle
> (startspærre) motor sikring intakt, ingen andre sikringer gået. Har nogen

1: Tandrem sprængt
2: Defekt tændingsmodul.
Mvh
Niels

Fra : jan nissen

Dato : 19-10-06 21:29

On Thu, 19 Oct 2006 21:13:18 +0200, "Cross Ejnar" <jdv@ofir.dk> wrote:

> [...]
>motor sikring intakt, ingen andre sikringer gået. Har nogen erfaring med

Hej

Der et indlæg på nissanklubbens hjemmeside, der ligner dit problem
meget

http://www.nissanklubben.dk/forum/HJAeLP_HJAeLP-t18163.html

mvh Jan

Fra : mfn

Dato : 19-10-06 21:53

Lugter af færdig tandrem

Fra : Jens Olsen

Dato : 20-10-06 05:33

On Thu, 19 Oct 2006 22:52:35 +0200, "mfn" <jadahva@hotmail.com> wrote:

>Lugter af færdig tandrem

Micra har ikke tandrem!

Jens

Fra : Torben Scheel

Dato : 20-10-06 07:20

Cross Ejnar wrote:
> [...]
> motor sikring intakt, ingen andre sikringer gået. Har nogen erfaring med

Med død? Ikke personligt, men dem jeg kender der har prøvet det, siger
at det ikke går over

Held og lykke med din Micra, jeg ville nok checke om der er gnist på
tændrørene som det næste.

--
vh
Torben

Fra : Kim

Dato : 21-10-06 06:28

Cross Ejnar wrote:
> [...]
> motor sikring intakt, ingen andre sikringer gået. Har nogen erfaring med

Hej.

Havde samme problem med min Micra fra 94. Kunne ikke starte, men kunne
godt høre radio m.m. så der var strøm nok. Det var strømfordeleren der
var gået i stykker...

Hilsen Kim