Angel Eyes ulovlige?
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-10-06 07:59

Læste jeg ikke et eller andet sted at Angel Eyes var blevet ulovlige?

Ikke at jeg skal have en til Golleren - flere hundrede kroner for et stykke
plastik?!! Så hellere 4 meter Randersreb :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Lars Knudsen

Dato : 16-10-06 08:48

On Mon, 16 Oct 2006 08:58:44 +0200, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

>Læste jeg ikke et eller andet sted at Angel Eyes var blevet ulovlige?
>
>Ikke at jeg skal have en til Golleren - flere hundrede kroner for et stykke
>plastik?!! Så hellere 4 meter Randersreb :)

Det skal vel blot være godkendt til brug i trafik - så er de vel
lovlige? Der findes jo også biler der har dem ab fabrik, så generelt
ulovlige er de nok ikke.

** Lars

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 16-10-06 08:58

"Lars Knudsen" <larsremove@landligtremove.dkaway> skrev i en meddelelse

> Det skal vel blot være godkendt til brug i trafik - så er de vel
> lovlige? Der findes jo også biler der har dem ab fabrik, så generelt
> ulovlige er de nok ikke.

Næ BMW er da født med dem. Min får dem også snart. Desvære er der alle
mulige biler der får dem eftermonteret. Det udvander dem lidt.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Leonard

Dato : 16-10-06 11:01

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote:

>Næ BMW er da født med dem. Min får dem også snart. Desvære er der alle
>mulige biler der får dem eftermonteret. Det udvander dem lidt.

Jeg kan ikke lade være med at smile af dette:

BMW er født med dem - altså er de originalt monteret ...
Min får dem også snart - altså en eftermontering ...

Udvander du ikke selv lidt ...

--
Leonard

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 16-10-06 11:36

"Leonard" <usenet@leonard.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> BMW er født med dem - altså er de originalt monteret ...
> Min får dem også snart - altså en eftermontering ...
>
> Udvander du ikke selv lidt ...

Det er en BMW ...

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Leonard

Dato : 16-10-06 11:44

>Det er en BMW ...

Ja, men er de der originalt eller er de eftermonterede?

--
Leonard

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 16-10-06 11:45

> Ja, men er de der originalt eller er de eftermonterede?

Både ja og nej. Jeg mener de kom med de sidste årgange af E36. Min er en
E36, men er ikke født med dem. De er vist en del af faceliftet der kom på
denne model. Hvorom alting er, er det en BMW-ting. De hører ikke til på VW,
Opel osv ... lige så lidt som Lexuslygter hører til på andet end Lexus.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-10-06 11:51

Kim Frederiksen wrote:

> [...]
> kom på denne model. Hvorom alting er, er det en BMW-ting. De hører
> ikke til på VW, Opel osv ... lige så lidt som Lexuslygter hører til

Hjulet hører til på Ford´en - verdens første bil.

Jeg synes at BMW udvander hjulet en hel del ved selv at bruge det.

--
Per, Esbjerg
der ikke køber den slags butikspladder.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 16-10-06 11:58

> Hjulet hører til på Ford´en - verdens første bil.
>
> Jeg synes at BMW udvander hjulet en hel del ved selv at bruge det.

Behøver jeg at påpege det åbenlyse? Hjulet er en nødvendighed for alle
biler. BMW's lygtedesign er ikke en nødvendighed for alle mulige Brian'er at
sætte på deres biler.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Anders

Dato : 16-10-06 13:07

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message

> Behøver jeg at påpege det åbenlyse? Hjulet er en nødvendighed for alle
> biler. BMW's lygtedesign er ikke en nødvendighed for alle mulige Brian'er
> [...]

Hvad med at montere disse istedet ??

http://kortlink.dk/349t

Anders

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 16-10-06 13:27

"Anders" <nejtaktilspam@hotmail.cmo> skrev i en meddelelse

> Hvad med at montere disse istedet ??
>
> http://kortlink.dk/349t

Fås de med Xenon?

/Kim

Fra : Anders

Dato : 16-10-06 13:30

> Fås de med Xenon?
>
> /Kim

Nej, men de er vist gode med Nutella

Anders

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 16-10-06 14:03

"Anders" <nejtaktilspam@hotmail.cmo> skrev i en meddelelse

> Nej, men de er vist gode med Nutella

De er bedre med enten honning eller jordbærsyltemøg fra Den Vamle Fabrik ...
og så et glas mælk til

/Kim

Fra : Finn Guldmann

Dato : 21-10-06 01:06

Per Henneberg Kristensen skrev:
> Hjulet hører til på Ford´en - verdens første bil.
> Jeg synes at BMW udvander hjulet en hel del ved selv at bruge det.

Nu var Fård jo ikke først med hverken bil eller hjul.

--
MVH Finn
Mon det er utidig indblanden at forvente at muslimske ledere burde have

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 22-10-06 13:55

Finn Guldmann wrote:

> Nu var Fård jo ikke først med hverken bil eller hjul.

Nu skal du ikke komme med kendsgerninger når jeg kommer med argumenter der
er lige så gode som dem modparten bruger ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Finn Guldmann

Dato : 22-10-06 16:11

> Nu skal du ikke komme med kendsgerninger når jeg kommer med argumenter der
> er lige så gode som dem modparten bruger ;)

Skal nok se om jeg kan styre mig. Men vil ikke love noget.

Fra : Psypher

Dato : 16-10-06 20:37

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> denne model. Hvorom alting er, er det en BMW-ting. De hører ikke til på
> VW, Opel osv ... lige så lidt som Lexuslygter hører til på andet end

Jeg er nu ret sikker på at de ikke ah rværet standard udstyr på en E36, de
kom på en E39
M5 som det første såvidt jeg kan huske, ret mig gerne hvis jeg tager fejl.

Psypher

Octavia TDI 06

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 16-10-06 21:27

"Leonard" <usenet@leonard.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Udvander du ikke selv lidt ...

Det hedder Corona-ringe :)
Og er forøvrigt ændret en anelse på den ny 3'er Coupé ;)

-M
'06 BMW 325Ci E92
'86 Ford Sierra RS Cosworth