Bilsy - Applus, FDM eller?
Fra : Martin Sørensen

Dato : 13-10-06 10:44

Hej ng;

Så skal kareten til syn.

Det må gerne være på Nørrebro (tæt på arbejde), der er både FDM
og Applus.

Nogle erfaringer? Jeg regner da med at bilen er ok, men på en 12 år
gammel bil kan de jo nok være mere eller mindre hårde.

mvh

Martin

Fra : Klaus G.

Dato : 13-10-06 13:10

> Nogle erfaringer? Jeg regner da med at bilen er ok, men på en 12 år
> gammel bil kan de jo nok være mere eller mindre hårde.
FDM reklamere jo med at man selv må komme med ud og se de syner bilen...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-10-06 13:22

Klaus G. wrote:
> FDM reklamere jo med at man selv må komme med ud og se de syner bilen...

Det har man da også kunnet de gange jeg har været hos applus. FDM i
Hillerød er rimelige, jeg har hevet en bil og en MC igennem toldsyn dér.
Og så sparer man en del på toldsyn som medlem. Applus i Hillerød har jeg
nu heller ikke noget at udsætte på, men umiddelbart er der hyggeligere
og gratis kaffe hos FDM

--
vh
Torben

Fra : Lars Arup

Dato : 14-10-06 10:47

Jeg fik synet min bil hos FDM på Nørrebro, det foregik i et sløvt tempo ift
alle mine tidl syn på korsdalsvej, men den gik da igennem uden bem.
(Opel Astra '94).

MVH Lars Arup