Så ka' de fan'me lære det...!
Fra : Henrik B.

Dato : 11-10-06 08:02

http://ekstrabladet.dk/112/article232648.ece

Bilrøvere i voldsom ulykke

To mænd i starten af 20'erne kørte natten til onsdag galt, kort
efter de havde røvet bilen fra en 35-årig kvinde i Bramming

Jakob Rohde-Brøndum - 07:16 - 11. okt. 2006

To unge mænd blev natten til onsdag alvorligt kvæstede i en Seat
Toledo, som de kort forinden havde frarøvet en 35-årig kvinde i Bramming øst
for Esbjerg. Det oplyser politiet overfor ekstrabladet.dk.

Kvinden holdt stille, da de to mænd pludselig sprang ind i bilen
og sagde, at hun skulle forsvinde.

Kort efter fik politiet en melding om, at en bil var kørt galt i
udkanten af Bramming.

Bilrøverne havde tilsyneladende mistet herredømmet over bilen på
grund af alt for høj fart og sad nu fastklemt i den forulykkede bil.

Ifølge politiet var det nærmest 'et mirakel', at de to bilrøvere
overlevede ulykken.

Bilen kørte angiveligt så hurtigt, at den har været to meter
oppe i to træer.

Den ene bilrøver blev natten til onsdag overflyttet til
neurokirurgisk afdeling på Odense Universitetshospital, mens den anden blev
kørt til hjerneskanning på Esbjerg Sygehus.

begin 666 trans.gif
K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end

Fra : Bjarne Haug

Dato : 11-10-06 08:13

"Henrik B." <saab@tdcadsl.dk> wrote in message
> http://ekstrabladet.dk/112/article232648.ece
>
> Bilrøvere i voldsom ulykke

Mit bud er de sikkert ikke har lært noget som helst...

Bjarne

Fra : Hr. Jensen

Dato : 11-10-06 09:36

Den Wed, 11 Oct 2006 09:01:39 +0200 sendte "Henrik B."
<saab@tdcadsl.dk> følgende røgsignaler:

> To unge mænd blev natten til onsdag alvorligt kvæstede i en Seat
>Toledo, som de kort forinden havde frarøvet en 35-årig kvinde i Bramming øst
>for Esbjerg. Det oplyser politiet overfor ekstrabladet.dk.

En skam at de ikke blev dræbt...
Verden kan godt være den slags idioter foruden.
Bedre held næste gang, Darwin!

> Kvinden holdt stille, da de to mænd pludselig sprang ind i bilen
>og sagde, at hun skulle forsvinde.

Af samme grund kører jeg altid med låste døre efter mørkets frembrud.
Der er simpelthen for mange, der ikke kan kende forskel på "dit og
mit".

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-10-06 16:07

"Hr. Jensen" skriver:

> En skam at de ikke blev dræbt...
> Verden kan godt være den slags idioter foruden.

Enig..

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Leif Langgaard

Dato : 11-10-06 10:37

"Henrik B." <saab@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> neurokirurgisk afdeling på Odense Universitetshospital, mens den anden
> blev kørt til hjerneskanning på Esbjerg Sygehus.

De vil nok ikke kunne se noget som helst på den hjernescanning!

--
Leif Langgaard
GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:

Fra : Morgan Jones

Dato : 11-10-06 10:54

> De vil nok ikke kunne se noget som helst på den hjernescanning!

LOL

Fra : Søren Blom

Dato : 11-10-06 12:29

"Henrik B." <saab@tdcadsl.dk> skrev
> mens den anden blev kørt til hjerneskanning på Esbjerg Sygehus.

og lægen kom tilbage og sagde, vi fandt ingenting.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Niels Pein

Dato : 11-10-06 17:34

Vi har ikke særligt ondt af nogen i den her tråd hva'?
..
..
..
..
..
Jeg kan da godt have lidt ondt af hende den 35 årige.

--
Mvh. Niels

Fra : Torben Scheel

Dato : 12-10-06 06:51

Niels Pein wrote:
> [...]
> .
> .
> Jeg kan da godt have lidt ondt af hende den 35 årige.

Det er kun til det kommer frem at det var et førsøg på
forsikringssvindel, og de to ungersvende er hendes nevøer

--
vh
Torben

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-10-06 09:11

Niels Pein wrote:
> [...]
> .
> .
> Jeg kan da godt have lidt ondt af hende den 35 årige.

Enig, tænk hvis hun bliver belastet af en højere præmie eller
udgifter til lånebil.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk