Hvem sagde trafikkaos??
Fra : Thomas

Dato : 09-10-06 18:43

Fra : Thomas

Dato : 09-10-06 18:53

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message
news:452a8a00$0$183$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-2063667852598904740&q=ONLY+IN+INDIA
>
> Damn!!
>
> --
> Mvh/TK
> 1999 BMW E46 328i mit Vollausstatung ;)
> http://bilimport.tkrath.dk/
fuck de accelererer hurtigt i Indien

Mvh

Thomas

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 09-10-06 21:55

>> http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-2063667852598904740&q=ONLY+IN+INDIA
>>
>> Damn!!
>>
> fuck de accelererer hurtigt i Indien

Videoen kører vist lidt hurtigere. Måske 1½ til 2 x hurtigere...

Mvh

Emil

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-06 22:57

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse

> Videoen kører vist lidt hurtigere. Måske 1½ til 2 x hurtigere...

¨skal nok lige høre de dyttende horn der er med i videoen, du har ret!.

(jeg kan pille næse med de intervaller)

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 09-10-06 18:54

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-2063667852598904740&q=ONLY+IN+INDIA
>
> Damn!!

Yep. Den har være oppe et par gange.
Det er helt vildt

mvh, Peter Ingsø Laursen

Fra : Mogens...

Dato : 09-10-06 19:01

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-2063667852598904740&q=ONLY+IN+INDIA
> Damn!!

Den er gammel - har vi set før.
I Uganda's hovedstad er der kun een lysregulering og næsten ingen
gadelys. Færdselsregler slet ingen og alligevel klarer de trafikken
uden skrammer.

> Mvh/TK
> 1999 BMW E46 328i mit Vollausstatung ;)

/Mogens
2003 BMW E39 530d Touring mit Vollausstattung
(kan købes)

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-06 21:37

Mogens... wrote:

> Den er gammel - har vi set før.
> I Uganda's hovedstad er der kun een lysregulering og næsten ingen
> gadelys. Færdselsregler slet ingen og alligevel klarer de trafikken
> uden skrammer.

....og de klarer det uden hverken fotovogne eller klippekort.
Duracell-kaninen ville omkomme hvis han så det

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-10-06 08:29

Mogens... wrote:
> Den er gammel - har vi set før.
> I Uganda's hovedstad er der kun een lysregulering og næsten ingen
> gadelys. Færdselsregler slet ingen og alligevel klarer de trafikken
> uden skrammer.

Har du statistik der kan underbygge din påstand?

--
vh
Torben

Fra : Mogens...

Dato : 10-10-06 20:24

> Har du statistik der kan underbygge din påstand?

En personlig - hvis det tæller? (27 års erfaring med at bo i byen)

Fra : Torben Scheel

Dato : 11-10-06 06:46

Mogens... wrote:

> En personlig - hvis det tæller? (27 års erfaring med at bo i byen)

Nej - det er ikke statistik Der findes også en kineser der er blevet
over 100 år - det betyder ikke at det er sikkert at bo i kina.

--
vh
Torben - 1 ud af 1 mener at jeg er bedst til at køre bil

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-06 23:33

> [...]
>
> --
> vh
> Torben - 1 ud af 1 mener at jeg er bedst til at køre bil

eksker din form for 100% statestik. :))

hehe

Fra : Jens F

Dato : 10-10-06 10:05

Mogens... wrote:
---snip---

> I Uganda's hovedstad er der kun een lysregulering og næsten ingen
> gadelys. Færdselsregler slet ingen og alligevel klarer de trafikken
> uden skrammer.

Uden skrammer? Billeder fra byen viser sq noget andet.

Det er i øvrigt ikke kotyme for bilister at stoppe efter kollisioner
eller påkørsler - det er simpelt hen for farligt!

I øvrigt er tyveri af biler angiveligt sjældent forekommende - ingen
stiller sin bil fra sig med mere brændstof i tanken end krævet for
kørslen til nærmeste tank Taxikørsel betales forud, så tanken kan
fyldes til passende niveau for kørslens gennemførelse - no more, no less.
--

Jens F

Fra : Kostas

Dato : 09-10-06 19:21

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in

> http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-2063667852598904740&q=ONLY+I
> N+INDIA
>
> Damn!!

Ja men det fungerer da... Alle kommer frem og vi så da ikke nogen
dødsulykker

Se lige trafikken.dk på Vejle Fjord broen hver dag 16:30. Der må man køre
110 (suk)...

mvh

Kostas

Fra : Michael Pagh

Dato : 09-10-06 20:05

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message
> http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-2063667852598904740&q=ONLY+IN+INDIA
>
> Damn!!

Ork...

Så skulle du prøve at have været igennem Kolding idag omkring kl.
16:00-16:30.
Politiet havde og har stadig spæret en del af Kolding af pga. en stor brand
på havnen.

> --
> Mvh/TK
> 1999 BMW E46 328i mit Vollausstatung ;)
> http://bilimport.tkrath.dk/
/Michael

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 10-10-06 00:08

Thomas wrote:

http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-2063667852598904740&q=ONLY+IN+INDIA

> Damn!!

Det er da ikke slemt!

Prøv du at se trafikken omkring Piazza Venezia i Rom.
Der foregår det ligeså dynamisk - Bare med 10 gange så mange biler.
Mange steder slukekr man for lysregulereingerne, simpelthen fordi de giver
trafikpropper, da de virker for langsomt.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger