Værkstedshåndbog til Zetec 1,8 motor (Esko~
Fra : BNL

Dato : 09-10-06 08:28

Er der nogen der ved, hvor man kan finde en sådan ? mvh Børge

Fra : Leif Langgaard

Dato : 09-10-06 09:03

"BNL" <slot5@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved, hvor man kan finde en sådan ? mvh Børge

Hej

Har du prøvet biblioteket, har de den ikke, kan de vel skaffe den?

OBS!

Skynd dig inden bilen forsvinder!

--
Leif Langgaard
GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:

Fra : Christopher Stein

Dato : 09-10-06 09:44

Leif Langgaard skrev:
> [...]
>
> Hej
>
> Har du prøvet biblioteket, har de den ikke, kan de vel skaffe den?

Hovhov.. motoren ruster ikke..

Fra : Christopher Stein

Dato : 09-10-06 09:12

BNL skrev:
> Er der nogen der ved, hvor man kan finde en sådan ? mvh Børge

t hansen?

Fra : Claus Espeholt

Dato : 09-10-06 09:52

Jeg har en Haynes værksteds håndbog som jeg har brugt til en Escort 1994 med
1,8 motor. Billigt til salg
mvh
claus

Fra : Claus Espeholt

Dato : 12-10-06 10:03

Jeg har en haynes håndbog der passer til Zetec 1.8
claus@espeholt.dk

Fra : Martin Vollert

Dato : 09-10-06 10:46

BNL skrev:
> Er der nogen der ved, hvor man kan finde en sådan ? mvh Børge

Hvis du bor i nærheden af Randers har jeg en Hayens service og rep
manual til Ford Escort & Orion sept 1990 til 2000, der omfatter den
model du nævner, den kan du kan købe for 100kr hvis du er interesseret.
Den er dog på Engelsk skal det lige siges.

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : martin

Dato : 09-10-06 11:55

"BNL" <slot5@mail.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved, hvor man kan finde en sådan ? mvh Børge

Jeg har præcis den på pdf...

bruger du stadivæk din slot.. mail ??