SPAM fra denne gruppe "Læs i bunden ....."
Fra : Poul B-H

Dato : 26-06-01 06:20

Jeg ved ikke om det er en virus eller folk bevidst sender disse junk mails
ud, men de bliver alle blocked og deleted !!

Poul B-H

Fra : boe

Dato : 26-06-01 07:38

"Poul B-H" <pbekkerh@post6.tele.dk> wrote in message
> Jeg ved ikke om det er en virus eller folk bevidst sender disse junk mails
> ud, men de bliver alle blocked og deleted !!
>
> Poul B-H

Øhh - er der en nærmere forklaring på dette indlæg?

Bo, VF1000F

Fra : RacingBabe

Dato : 26-06-01 08:10

> Øhh - er der en nærmere forklaring på dette indlæg?
-------------------
Ja, en del fra denne nyhedsgruppe har modtaget SPAM. Noget med en mail der
skal sendes videre hvor man så får xx antal kr. pr mail. Der er åbenbart
mange der tror på sådan noget fis.

/ Jeanne

Fra : boe

Dato : 26-06-01 08:25

"RacingBabe" <jeanne@fjorback.dk> wrote in message
> [...]
> skal sendes videre hvor man så får xx antal kr. pr mail. Der er åbenbart

Ok, tak.

Bo, VF1000F

Fra : Morten Juel

Dato : 26-06-01 10:08

> Ja, en del fra denne nyhedsgruppe har modtaget SPAM. Noget med en mail der
> skal sendes videre hvor man så får xx antal kr. pr mail. Der er åbenbart
> mange der tror på sådan noget fis.

Ja jeg har fået den, hold da kæft hvor folk er naive, hvis de tror på den
slags !!

Mvh
Morten

Fra : Rune Soegaard Larsen

Dato : 26-06-01 10:32

Fra : Frederik

Dato : 26-06-01 16:10

"Poul B-H" <pbekkerh@post6.tele.dk> wrote in message
> Jeg ved ikke om det er en virus eller folk bevidst sender disse junk mails
> ud, men de bliver alle blocked og deleted !!
>
> Poul B-H

Moralen: annoncér aldrig din rigtige emailadresse på nyhedsgrupper. Der
findes tusindvis af spam-firmaer, som hver især har deres smarte
støvsugerrobot, der står 24/7 og opsnapper emailadresser på usenet. Lad
være med at gøre det nemt for dem!

Mvh Frederik

Fra : Lars

Dato : 26-06-01 23:40

Kamuflér evt. din addresse ved at sætte nogen parantser eller et par ekstra
ord som "SPAM-NO-SPAM" ind i adressen.

-Lars

Fra : Poul B-H

Dato : 27-06-01 19:57

Desværre hjælper det ikke, fordi disse mails er sendt videre af nogen
fjolser fra denne gruppe og ikke en computer.

Poul

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 27-06-01 21:14

"Poul B-H" <pbekkerh@post6.tele.dk> skrev
> Desværre hjælper det ikke, fordi disse mails er sendt videre af nogen
> fjolser fra denne gruppe og ikke en computer.

Faktisk er det den eneste spam-mail, jeg har fået i meget meget meget
lang tid til trods for, at jeg bruger min rigtige mail-adresse i news
groups.

Susanne

Fra : Armand

Dato : 29-06-01 00:07

Susanne Lund Pedersen <susanne@groenjord.dk> skrev i en

> "Poul B-H" <pbekkerh@post6.tele.dk> skrev
>
> Faktisk er det den eneste spam-mail, jeg har fået i meget meget meget
> lang tid til trods for, at jeg bruger min rigtige mail-adresse i news
> groups.

Næsten også min erfaring. Dog kommer der oftest noget spam når jeg ved
lejlighed har frekventeret en udenlandsk gruppe

--
Armand.

Fra : Flemming Petrich Jen~

Dato : 30-06-01 12:49

Du har ret Susanne
Jeg bruger også min rigtige e-mail adresse - og det er den eneste spam jeg
har fået. ssssåååååååå
No problem
XV535S