Efterladte nøgler på holdeplads øst for Ar~
Fra : TexasFlood

Dato : 25-06-01 22:17

Ved et holdt ved rasteplads øst for Arresøen fandt jeg et sæt nøgler
liggende på en af bænkene.
Umiddelbart er der tale om nogle MC-nøgler idet der er en navnetag fra
Enghave Motor A/S.
Nøglesættet består af to ens blanke nøgler samt en rød nøgle.
Jeg passerede en flok MC'ere lige inden jeg parkerede ved holdepladsen så
nøglerne stammer sikkert herfra.

Hvis der er nogle der savner dem mail til mig.

MVH

Carsten :0)

Fra : Ole Baun

Dato : 26-06-01 01:12

"TexasFlood" <texas-flood@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nøglerne stammer sikkert herfra.
>
> Hvis der er nogle der savner dem mail til mig.

Hej Carsten

Du ku´ jo også aflevere dem på nærmeste politistation, og så måske informere
Enghave Motor om det, hvis ejeren skulle finde på at henvende sig der.

Jeg ved ikke hvor stor en del af motorcyklisterne der læser med her, men det
er nok trods alt de færreste.

mvh

Ole Baun
CB 500, ´96, 84 kkm