Sådan samler man en motor
Fra : Ukendt

Dato : 05-10-06 20:08

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-10-06 20:24

PE wrote:
> http://www.metacafe.com/watch/169152/deutz_engine/

Ja det ser smart ud, men det var nok ikke sådan jeg ville samle den

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 05-10-06 21:32

> Ja det ser smart ud, men det var nok ikke sådan jeg ville samle den

Jeg er nok håbløst bagud mht. teknik

Hvad er det der bliver monteret på bundkarret?

Hvad er det for en sensor der bliver monteret på topdækslet?

--
mvh Uffe
Nu med 'deo

Fra : Benny Hojvaelde

Dato : 06-10-06 11:59

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in message
> [...]

Hvorfor står der Deutz Engine. Mig bekendt laver Deutz ikke benzinmotorer og
slet ikke 4 ventilede med turbo. Det er vist et forkert navn der er på.

Benny

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 05-10-06 21:20

PE wrote:
> http://www.metacafe.com/watch/169152/deutz_engine/
>

> PE

Det er faktisk en screensaver som er i den video. Jeg har den ihvertfald
installeret :)

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-06 21:46

Ja og den er lige her PS 43 mb

http://feerc.ornl.gov/video/Deutz_Engine.zip

PE

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 06-10-06 15:27

Benny Hojvaelde skrev:

> Hvorfor står der Deutz Engine. Mig bekendt laver Deutz ikke benzinmotorer og
> slet ikke 4 ventilede med turbo. Det er vist et forkert navn der er på.

Hvor ser du den turbo henne?

Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-06 15:33

<MikLarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

Benny Hojvaelde skrev:

> Hvorfor står der Deutz Engine. Mig bekendt laver Deutz ikke benzinmotorer
> og
> slet ikke 4 ventilede med turbo. Det er vist et forkert navn der er på.

Hvor ser du den turbo henne?

-----------------------

1.53 min. inde i filmen

--
Tom

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 07-10-06 09:37

Tom (snabela) skrev:
> <MikLarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvor ser du den turbo henne?
>
> -----------------------
>
> 1.53 min. inde i filmen

Jeg tror ikke vi ser den samme film.

Sidst jeg så en turbo sad den på udstødningen og da det er det
sidste der bliver sat på i den omtalte film, har jeg mere end
almindeligt svært ved at få øje på en turbo.
Men kan du ikke lige lave et screenshot så jeg kan blive overbevist

Mikael

Fra : Benny Højvælde

Dato : 07-10-06 10:02

Tom (snabela) skrev:
> [...]

>almindeligt svært ved at få øje på en turbo.
>Men kan du ikke lige lave et screenshot så jeg kan blive overbevist

Undskyld Mikael. Du har ret. Det er en klodset udstødnings-manifold ingen
turbo.

Benny