Hyundai santa fe 2.2
Fra : Bruno lind

Dato : 04-10-06 19:29

Nogen der kender den nye 4 hjulstrækker - Hyundai santa fe 2.2 diesel ??
Jeg overvejer nemlig at købe en sådan fætter, men vil gerne vide noget mere
om modellen...

Hvad med teknikken - er det noget der duer?

Mvh b.l

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Mogens...

Dato : 04-10-06 19:46

"Bruno lind" <b_lind@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der kender den nye 4 hjulstrækker - Hyundai santa fe 2.2 diesel ??
> Jeg overvejer nemlig at købe en sådan fætter, men vil gerne vide noget
> mere om modellen.. Hvad med teknikken - er det noget der duer?

Man kan tilsyneladende ikke få armene ned:
www.bilmagasinet.dk/biltest/default.asp?id=849

Under sommerferien læste jeg en test mod et tysk produkt - husker
ikke hvilken. Santa Fe vandt duellen...

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-06 20:18

> [...]
> mere om modellen...
>
> Hvad med teknikken - er det noget der duer?

Har hørt at automatgearet ikke passer til den med deiselmotor...
Gearet er ikke tilpasset de lave omdr.

Fra : jk

Dato : 05-10-06 17:28

"Bruno lind" <b_lind@post5.tele.dk> wrote in message
> [...]
> mere om modellen...
>
> Hvad med teknikken - er det noget der duer?

æh.. den GAMLE Santa Fe fejler ihvertfald ikke noget - også selvom
bilmagasinet fornærmer den ved at tilføje ordet discount. mekanikken fejler
under alle omstændigheder ikke noget, og det er sikkert kun blevet bedre i
den nye version. Min Santa Fe har nu kørt knap 160.000 på 4 år og udgiften
har stort set kun været service + misundelsesafgift på kr. 5040,- hvert år
(øv!)

/JK