Kobling Opel Vivaro/Renault Trafic/Nissan ~
Fra : Bo Rasmussen

Dato : 03-10-06 18:15

Er sådan en slambert forsymet med kabel eller hydraulik?
Hvis hydraulik - hvor f.... sidder beholderen.

Jeg har et problem.

Pedalen bliver siddende i bund, og det er ikke muligt at koble ud.
Den har dryppet en gullig væske, så jeg regner med at det er det, der er
problemet, men jeg kan s'gu ikke finde
beholderen.

Nogen, der ved noget ???

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Thomas Jensen

Dato : 03-10-06 20:17

Min renault traffic er med hydraulik, men ved ikke hvor beholderen sidder.
På min pug 307 deler koblingen væske med bremser - måske det også er sådan
på renaulten.

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 03-10-06 20:42

"Thomas Jensen" <Thomas-Jensen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Min renault traffic er med hydraulik, men ved ikke hvor beholderen sidder.
> På min pug 307 deler koblingen væske med bremser - måske det også er sådan
> på renaulten.

Det tror jeg også, men der er masser af bremsevæske på, og det er
som om koblingen mangler væske (ikke modtryk nok til at presse pedalen op).

Bo