Simrad
Fra : Pinarello

Dato : 14-11-06 22:01

Hej
Jeg er ved at kigge på en Simrad CP30 kort-plotter , sælger oplyser at den
er sort/hvid. Men jeg har svært ved at finde ud afhvilke C-map kort der
passer.
Er der en som har en tilsvarende plotter , som kan hjælpe.
Hvis jeg gerne vil købe denne hvad mener i prisen er. Den er til salg til
2000 kr med 3 kort over Danmark.
På forhånd tak.
Finn Laursen
finn(snabela)sletteroed.dk

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-06 15:51

"Pinarello" skrev:
> Jeg er ved at kigge på en Simrad CP30 kort-plotter , sælger oplyser at den
> er sort/hvid. Men jeg har svært ved at finde ud afhvilke C-map kort der
> passer.

C-Map NT+ Cartridges if. http://www.waypoints.com/cartchart.html#S
(Google er god)
--
) Hilsen Per
(

Fra : Lone Mejlby Glass

Dato : 07-12-06 00:46

Hej

CP30 bruger ganske rigtigt NT+

Vær opmærksom på at den kun kører godt med Local kort (de mindste) - wide
kort vil få den til at arbejde meget meget langsomt. Der findes 3 local kort
der tilsammen dækker hele danmark (med undtagelse af bornholm)

MVH

Christian