Yamaha V-Max 9.9 hk til 15 hk?
Fra : Ukendt

Dato : 08-11-06 15:16

I forlængelse af mit tidligere indlæg "Forskel på 4 hk og 5 hk Yamaha"
nævnte varly noget om at 9.9 hk og 15 hk Yamaha
kunne ændres. Er det tilfældet med en 9.9 hk. V-max fra ca. 2003?

Jeg har flere stæder læst at den enten yder som 15 hk. eller den kan
modificeres til det!!

Er det den "berømte" plump i indsugningen?

/Martin

Fra : Rochy Nielsen

Dato : 08-11-06 16:40

vis du kikker på siden ved det det bliver trukket af gaskablerne er der et
rustfrit beslag som stopper armene så den ikke kan give ful gas det skal
fjernæs du skal bruge en 10 mm nøgle så skulle den yde ca 13 - 14 hk

mvh Rochy

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-06 22:58

"Rochy Nielsen" <rochy@nielsen-mail.dk> skrev > vis du kikker på siden ved
det det bliver trukket af gaskablerne er der et
> rustfrit beslag som stopper armene så den ikke kan give ful gas det skal
> fjernæs du skal bruge en 10 mm nøgle så skulle den yde ca 13 - 14 hk

Jeg snakkede med mekanikeren hos en aut. Yamaha forhandler, han sagde den
ydede fulde 15 hk efter modificering.

Vil det kunne passe, eller er det kun 13-14 hk. som du nævner - så fald,
hvad skyldes de mgl. hk?

/Martin

Fra : Rochy Nielsen

Dato : 09-11-06 23:31

Har hørt begge antal hk så hvad der er rigtigt ved jeg ikke men det er let
at lave den endring og det kan mærkes på efekten og er en god motor

Fra : Varly Fich Jespersen

Dato : 13-11-06 00:41

Hej Martin, din Yamahamekaniker har ret den yder det samme efter
modificering som en 15 hk, om det så er 14 eller 15hk det ved jeg ikke, det
kan variere fra motor til motor.

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-06 19:13

"Varly Fich Jespersen" <varly@ny-post.dk> skrev
> Hej Martin, din Yamahamekaniker har ret den yder det samme efter
> modificering som en 15 hk, om det så er 14 eller 15hk det ved jeg ikke,
> det kan variere fra motor til motor.

Tak for hjælpen igen

/Martin