Bianca27 Forum
Fra : Jørgen Frandsen

Dato : 04-11-06 16:26

Der er nu oprettet et Mødested for Bianca27 sejlbådene.
De gamle klassiske sejlbåde har en alder som måske gør at der skal
laves lidt vedligeholdelse,så er det lige stedet hvor du møder andre
Bianca27 sejlerer.
Du finder det på www.bianca-27.dk

Fra : HHH

Dato : 05-11-06 01:22

"Jørgen Frandsen" <j.b.frandsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> De gamle klassiske sejlbåde har en alder som måske gør at der skal
> laves lidt vedligeholdelse,så er det lige stedet hvor du møder andre

Desværre har jeg konstateret, at Bianca Forum er baseret på MSN, som er
strengt forbudt på vores PC-er. Derfor er jeg desværre afskåret fra at
deltage i et ellers tiltrængt forum for Bianca 27 sejlere, hvilket jeg synes
er ærgerligt.

v.h

HHH

Fra : henrik@bianca27.dk

Dato : 05-11-06 21:27

Ved at der bliver arbejdet på et forum for Bianca 27 ejere på
www.bianca27.dk. Jeg er den oprindelige ejer af domænet men har
overgivet rettighederne til nogle nye initiativtagere

vh Henrik

Fra : wod

Dato : 07-11-06 15:43

Ja man skal vist være mere end almindelig Microsoft-liderlig for at
det er "love-at-first-sight" med et MSN forum.

Det er en "Ommer" Men høj karakter for det gode initiativ...

Jeg ville gerne have smidt dette indlæg på det omtalte forum men får
gentagne gange "page fault" osv

Mvh
/Frank