Situationsrapport fra Vejle Lystbådehavn.
Fra : BJ

Dato : 01-11-06 22:17

Vandet står ca. 70 cm over de faste bådebroer.

Min egen båd er blevet reddet af en god kammerat, da den lå inde over "min"
bro.

De kappede en agtertrosse og fik båden ud midt i pladsen.

Man kan ikke komme længere end 50 meter ud fra Statoil (den gamle Haahr).

Nu ventes der spændt på vandet trækker sig tilbage.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 01-11-06 22:54

> Min egen båd er blevet reddet af en god kammerat, da den lå inde over
> "min" bro. De kappede en agtertrosse og fik båden ud midt i pladsen.

Shit mand, heldigt !

Fra : BJ

Dato : 01-11-06 23:00

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Shit mand, heldigt !

Det vil jeg da håbe. Det er umuligt at komme derud uden vaders.

Nu får vi se, når morgenen kommer. Kammeraten er altid tidlig på færre, så á
krydser fingre.

Jeg kan først få den op den 15., før er lastvogn m/kran ikke ledig.....

Jeg ved sku ikke om jeg kan sove i nat..;(

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : BJ

Dato : 02-11-06 02:52

Så er vandet væk fra de faste broer og man kan komme ud og se til sit skiv.

Jeg har en sprunget fortøjning for og en overskåret agter.

Den sidste skyldes min kammerats indsats, da både lå over broen.

Jeg så en sunken sejlbåd. Sørgelig syn.

Da broerne er meget glatte så jeg ikke yderligere.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 05-11-06 07:52

> Så er vandet væk fra de faste broer og man kan komme ud og se til sit
> skiv.
> Jeg har en sprunget fortøjning for og en overskåret agter.

Så ingen skader på den?

Fra : BJ

Dato : 05-11-06 12:49

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse