Godt køb ???? Mercury 9,9 hk
Fra : henrik@bianca27.dk

Dato : 01-11-06 17:31

Hej NG

Har netop investeret i en ny Mercury 9,9 hk påhængsmotor. 2. cyl
4-takt. Motoren er fra i år, med meget få gangtimer.

Der forelægger originale papirer + kvittering

Pris 12.000

Jeg synes det er en god pris - hvad har I at sige til prisen og motoren
??

vh Henrik

Fra : Henning

Dato : 01-11-06 19:54

On 1 Nov 2006 08:31:00 -0800, henrik@bianca27.dk wrote:

> [...]
>
>Pris 12.000
>
>Jeg synes det er en god pris - hvad har I at sige til prisen og motoren

Puha - hvordan tør du spørge om det, efter du har købt?

Fra : Leon Hulstroem

Dato : 01-11-06 20:24

> [...]
>
>Pris 12.000
>Jeg synes det er en god pris - hvad har I at sige til prisen og motoren

tja... efter hvad jeg kan se så koster sådan en omkring 20.000,- fra ny.
Så hvis den ellers er fin, så er der vist ikke noget at rynke på næsen af.

-Leon

Fra : henrik@bianca27.dk

Dato : 01-11-06 21:05

> Puha - hvordan tør du spørge om det, efter du har købt?

den er købt over telefonen - så jeg har vel en lille fortrydelsesret
*s* ikke set ikke betalt

vh Henrik

Fra : Per

Dato : 02-11-06 16:25

<henrik@bianca27.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg synes det er en rigtig god pris du har fået den til - sparet måske 8000
kr eller mere på kun en sæson er rigtig godt for ikke at sige sjældent godt
tilbud

Mercury er nok det bedste af det bedste indenfor bådmotorer, ikke mange
andre kan være med her (måske lige med undtagelsen Honda) - de har virkelig
meget erfaring så du går helt sikkert ikke galt i byen med den motor.
De er nærmest uopslidelige hvis du vedligeholder den med olieskift hvert år
og ikke "fyrer den af" når den er kold.

Held og lykke.

/Per

Fra : henrik@bianca27.dk

Dato : 02-11-06 18:46

> [...]
> meget erfaring så du går helt sikkert ikke galt i byen med den motor.
> De er nærmest uopslidelige hvis du vedligeholder den med olieskift hvert år

Glad for at høre at andre også mener det er et godt køb, det synes
jeg nemlig også

henrik