beklædning af rat!!!!!
Fra : Jack Volder

Dato : 01-11-06 10:37

Hej Gruppe!!!

Jeg har det lille problem at jeg gerne vil have beklædt rattet på min X´er
med noget skind,

Hvor er det lige jeg kan få det lavet, (evt et sted du/i har gode erfaringer
med) ?????

MVH
Jack

Fra : Leon Hulstroem

Dato : 01-11-06 13:26

Jack Volder wrote:
> [...]
> X´er med noget skind,
>
> Hvor er det lige jeg kan få det lavet, (evt et sted du/i har gode

Hos din lokale sadelmager...

-Leon

Fra : Steffen Skov

Dato : 01-11-06 22:40

"Leon Hulstroem" <LeonSPAMME@fourwinds.dk> skrev i en meddelelse

> Hos din lokale sadelmager...
>
> -Leon
Ellers er det rimeligt nemt selv at sy på. Du skal bare bruge skind, syl,
vokset kinesertråd og 2 nåle.
Hilsen
Steffen