DKW ...
Fra : Bo Berggreen

Dato : 30-11-06 10:20

Hej hej,

Jeg har lige anskaffet mig en gammel DKW fra omkring '54, og håber der
er nogle som har lidt svar på nogle spørgsmål.

For det første skal jeg have fastslået hvilken model det er (har ikke
papir på den), ud fra motornr og stelnr.

Så skal jeg høre hvordan man får den spole af som sidder på
krumtappen, samt om det er "modsat" gevind på møtrikken som sidder
på fortandhjulet.

Håber der er nogle DKW nørder her

/Bo

Fra : Menabra

Dato : 30-11-06 13:40

"Bo Berggreen" <bo.berggreen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej
Måske kan du få hjælp her : http://www.dkw.dk/

Fra : Bo Berggreen

Dato : 30-11-06 14:08

Menabra skrev:
> Hej
> Måske kan du få hjælp her : http://www.dkw.dk/
> mvh

Jeps, har snakket med dem, og de vil sende noget så jeg bliver medlem,
men jeg tænkte bare at i gutter ved så meget, så måske der lige var
en som sad inde med sådan noget

/Bo

Fra : Mcdriver

Dato : 30-11-06 16:43

Bo Berggreen skrev:
> [...]
>
> Så skal jeg høre hvordan man får den spole af som sidder på
> krumtappen, samt om det er "modsat" gevind på møtrikken som sidder

Hej bo jeg har en instruktionsbog- måske også de emner du mangler / Jørgen

Fra : Kim Olsen

Dato : 30-11-06 18:36

Hej Bo

Jeg har selv en DKW rt125/2 fra 1954.

Kik på min hjemmeside www.kims.pahn.dk

Der er også forskellige link's vedr. DKW til reservedelshandlere i tyskland.
Mener at huske at een af dem har en liste over modeller - og med billeder

hilsen

Kim

Fra : Bo Berggreen

Dato : 01-12-06 10:18

Hej hej,

Er det en elektronisk du har eller en trykt ?
Tror jeg har fundet ud af at det er en RT 175 ccm
/Bo