CBR 1000 F instrumenter SC24
Fra : Ole

Dato : 28-11-06 18:15

Instrumenthuset (det sorte dæksel) er revnet ved uret.
Jeg har set flere SC24'ere, men ikke alle har et ur yderst til højre.
Er det knyttet til en bestemt model, og hvor finder jeg et nyt pænt dæksel?

mvh Ole

Fra : Thomas Jensen

Dato : 28-11-06 18:40

> [...]
> Jeg har set flere SC24'ere, men ikke alle har et ur yderst til højre.
> Er det knyttet til en bestemt model, og hvor finder jeg et nyt pænt

hvis du finder ud af det, må du gerne sige til, vil gerne have et integreret
ur på min

Thomas Jensen
Honda CBR1000F ´94 & DT125 ´88
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Kim Christensen

Dato : 28-11-06 20:23

"Ole" <ole_k@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har set flere SC24'ere, men ikke alle har et ur yderst til højre.
> Er det knyttet til en bestemt model, og hvor finder jeg et nyt pænt

Giv endelig lyd fra din her i nyhedsgruppen når du finder dækslet.
Jeg har endnu tilgode at se et sådant dæksel
Kan også i div. originale CBR SC24 manualer kun finde det alm. dæksel - 2
store "ure" -speedometer og omdrejningstæller samt 2 små "ure" - vand temp.
og benzinmåler.

mvh. Kim/Tårnby MC 78
CBR1000F (SC24)

Fra : tom \(cordoba sdi\)

Dato : 28-11-06 20:33

kan det tænkes at det stammer fra en cbr1100 måske?

Fra : Ole

Dato : 28-11-06 21:07

se billede i dk.binaer

Det er ikke særligt tydeligt; den hvide "klat" til højre er hullet hvori der
sidder et analogt ur (uret er et amputeret armbåndsur).

mvh Ole

Fra : tom \(cordoba sdi\)

Dato : 28-11-06 21:47

> Det er ikke særligt tydeligt; den hvide "klat" til højre er hullet hvori
> der sidder et analogt ur (uret er et amputeret armbåndsur).

Konsolen ligner en original SC24 (dual). Den har ikke ur, og det ser heller
ikke ud til at det du har der er originalt

Et nyt pænt dæksel (uden ur) finder du ved din hondamand alterntivt
davidsilverspares og bedste valg : ebay.de

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-06 04:58

"tom (cordoba sdi)" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> kan det tænkes at det stammer fra en cbr1100 måske?

Hej
Ser helt anderledes ud på CBR1100 og hele instrumentgruppen kan ikke bruges
fra Birden,
fordi CBR1100 har elektronisk speedometer og CBR1000 har kabeltræk.

Hygge PD CBR1100 tidligere CBR1000

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-11-06 09:43

"Ole" <ole_k@tele2adsl.dk> writes:

> Instrumenthuset (det sorte dæksel) er revnet ved uret. Jeg har set
> flere SC24'ere, men ikke alle har et ur yderst til højre. Er det
> knyttet til en bestemt model, og hvor finder jeg et nyt pænt dæksel?

Prøv <http://davidsilverspares.co.uk/>, de har rigtigt mange originale
reservedele til billige penge. Jeg har selv haft helt med at finde en
stump som den danske importør ikke kunne få hjem i tre forsøg, hvor så
var prisen 150 kr med fragt istedet for 900 kr
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 @ DT125R