Boring af cylinder, hvem, hvor?
Fra : Henning Lund

Dato : 26-11-06 11:35

Nogle tip at score til en der er billig til at bore cylindre,
her er der bare tale om en encylindret vandkølet offroader?

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Moller

Dato : 26-11-06 12:28

Henning Lund skrev:
> Nogle tip at score til en der er billig til at bore cylindre, her er der
> bare tale om en encylindret vandkølet offroader?

   Tjek lige prisen for en cyll + tilhørende stempel inden ;) det er nogen
gange billigere.

   VH
   Moller

Fra : Henning Lund

Dato : 26-11-06 15:26

Moller skrev:

> Tjek lige prisen for en cyll + tilhørende stempel inden ;) det
> er nogen gange billigere.

2000 kr

Fra : Moller

Dato : 26-11-06 16:05

Henning Lund skrev:

> 2000 kr

   Og hvor meget koster selve stemplet, og snakker vi om en nyere
vandkølet 2 takts offroader skal der også nicasil behandling til... så
de 2000Kr. er godt givet ud, hvis du selv kan skifte det ;)

   VH
   Moller

Fra : bøv

Dato : 26-11-06 16:20

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> Og hvor meget koster selve stemplet, og snakker vi om en nyere vandkølet 2
> takts offroader skal der også nicasil behandling til... så de 2000Kr. er
> godt givet ud, hvis du selv kan skifte det ;)

Moller får du tit nicasil behandlede cylindre boret??

Bøv

Fra : Henning Lund

Dato : 26-11-06 17:02

Fra : Moller

Dato : 26-11-06 23:20

bøv skrev:
> "Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> Moller får du tit nicasil behandlede cylindre boret??

   Ja, nu ku jeg ik lige stave til det, men det udtales på nær samme
måde... og hvis det var en 2 takts offroader som skal ha det, så vil jeg
gøre det.

   VH
   Moller

Fra : Henning Lund

Dato : 27-11-06 14:26

Jeg fik et staldtip her i formiddags, Als Cylinderservice skulle
være et gammelt godt firma at benytte, så det prøver jeg.

Fra : Moller

Dato : 27-11-06 20:18

Henning Lund skrev:
> Jeg fik et staldtip her i formiddags, Als Cylinderservice skulle være et
> gammelt godt firma at benytte, så det prøver jeg.

   Dem har jeg også hørt godt om... så vidt jeg husker var det dem som
borede min 251'er cyl. op...

   VH
   Lars Molnit

Fra : tom \(cordoba sdi\)

Dato : 26-11-06 20:06

> 2000 kr

Kan ikke lige sige tallene for din, men Iversen Cylinderservice i Horsens
skulle have omkring 400kr per cylinder for min gamle cbr1k (noget tid siden,
men snak med ham). Stempler fandt jeg nye på davidsilverspares til 10pund
stykket (125kr), så det var overkommeligt.

Fra : Henning Lund

Dato : 26-11-06 20:44

tom (cordoba sdi) skrev:

> [...]
> ham). Stempler fandt jeg nye på davidsilverspares til 10pund
> stykket (125kr), så det var overkommeligt.

Jeg takker, prøver at kontakte manden.