Service/instruktionsbog til Yamaha X-Max 2~
Fra : Ritter

Dato : 23-11-06 15:17

Er der nogen der ved hvor jeg på nettet kan finde sådan en bog ?
Har kigget på:
http://www.motorosok.hu/szervizkonyvek/index_eng.htm
Og der var den ikke :(
Så hvis nogen lige havde de vise sten her, ville det jo være dejligt :)

Mvh

Thomas

Fra : bøv

Dato : 23-11-06 22:28

"Ritter" <thrchokolade@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og der var den ikke :(
> Så hvis nogen lige havde de vise sten her, ville det jo være dejligt :)

Hedder den ikke YP250 ??
Prøv lige igen, måske kan jeg hjælpe.

Jan

Fra : Ritter

Dato : 23-11-06 22:49

"bøv" <nejduerikke@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hedder den ikke YP250 ??
> Prøv lige igen, måske kan jeg hjælpe.
>
> Jan

Nej, YB250 dækker åbenbart over Majesty modellerne med 250 cc motor (hvilket
dog vist nok er den samme som bruges på X-Max'en).
X-Max'en er en model som kom på markedet vist nok i 2005.

Mvh

Thomas

Fra : bøv

Dato : 23-11-06 23:53

> [...]
> (hvilket dog vist nok er den samme som bruges på X-Max'en).
> X-Max'en er en model som kom på markedet vist nok i 2005.

kan du ikke give mig lidt af stelnummeret, så kan jeg nok finde noget til
dig.
(det skal være fra starten af)

Jan

Fra : Ritter

Dato : 24-11-06 14:14

"bøv" <nejduerikke@mail.dk> skrev i en meddelelse

> kan du ikke give mig lidt af stelnummeret, så kan jeg nok finde noget til
> [...]

Hej Jan

Det kan jeg desværre ikke, ejer ikke modellen.
Men da jeg overvejer at anskaffe en til foråret, ville jeg jo gerne være
lidt på forkant med "dyret" ;)

Mvh

Thomas

Fra : Ritter

Dato : 24-11-06 16:50

"bøv" <nejduerikke@mail.dk> skrev i en meddelelse

> kan du ikke give mig lidt af stelnummeret, så kan jeg nok finde noget til
> [...]

Har fundet et stelnummer på nettet (fra en tilbagekaldelse fra Yamaha)
SG161-0006529

Mvh

Thomas