choker problem
Fra : Kristian Damgaard

Dato : 20-11-06 17:05

Hej jeg har en cbr 900 med manuel choker som skal hives op for at aktiveres.
Problemet er at den ligeså stille kører ned af sig selv når maskinen er i
gang, og så går i stå. Så spørgsmålet er em der sider en slags bremse i
kablet som er defekt eller om der sider noget nede ved karburatorne.

Fra : Orla Pedersen

Dato : 21-11-06 10:19

Kristian Damgaard wrote:

> [...]
> gang, og så går i stå. Så spørgsmålet er em der sider en slags bremse i
> kablet som er defekt eller om der sider noget nede ved karburatorne.

Hvis det er som på VTR-F, så er det "møtrikken" lige under grebet, som
skal spændes en smule. (riflet fingerskrue under gummibeskyttelsen).

mvh
Orla

Fra : Kristian Damgaard

Dato : 21-11-06 16:44

"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det er som på VTR-F, så er det "møtrikken" lige under grebet, som
> skal spændes en smule. (riflet fingerskrue under gummibeskyttelsen).
>
> mvh
> Orla

Ja det var lige nøjaktig som beskrevet. Fingerskruen var helt løs og er nu
spændt..alletiders.. Tak for hjælpen

mvh kristian

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-06 18:38

Kristian Damgaard skrev i meddelelsen
<45631ebd$0$49197$14726298@news.sunsite.dk>...

>Ja det var lige nøjaktig som beskrevet. Fingerskruen var helt løs og er nu
>spændt..alletiders.. Tak for hjælpen

DFM strikes again

mvh
Orla