Fra dk.fritid.bil (videoklip)
Fra : Niels Munk

Dato : 10-11-06 06:44

Fra en post i dk.fritid.bil. Nok mindst lige så relevant herinde.

Hvem er idioterne i dette klip? (Ved godt hvem jeg stemmer på)

http://www.youtube.com/watch?v=FUneG1s1GP0&mode=related&search

/Niels Munk
- RF 900 R

Fra : Thomas Jensen

Dato : 10-11-06 07:06

> Hvem er idioterne i dette klip? (Ved godt hvem jeg >stemmer på)

jeg synes det er skræmmende, at betjentene har mere travlt med at diskutere,
end at se hvad der er sker med motorcyklisten......

Thomas Jensen
Honda CBR1000F ´94 & DT125 ´88
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Max Andersen

Dato : 10-11-06 08:35

Thomas Jensen wrote:

> jeg synes det er skræmmende, at betjentene har mere travlt med at diskutere,
> end at se hvad der er sker med motorcyklisten......

Hvor frygteligt. Hans krop lignede spaghetti. Døde han eller overlevede han?

Men set i lyset af de seneste skudløsninger efter biltyve herhjemme, så
er dødsstraf for at køre for hurtigt måske også ved at vinde frem?

Det kan også være at de overså en ubetinget vigepligt? Og det er satme
farligt. ligemeget hvor hurtigt man kører. folk kan også blive slået
ihjel ved 50km/t.

Så fejlen er måske hvor man helst vil se den. Hos politiet for at overse
en vigepligt, eller mord, hos MC'en for at køre fur hurtigt, hos dem
begge, hvis man er diplomatisk anlagt.

Men det var nok bare et uheld med en frygtelig udgang. Tror ikke nogen
vil dræbe andre for at køre for hurtigt.

Max

Fra : Bongo

Dato : 10-11-06 14:07

> Det kan også være at de overså en ubetinget vigepligt?

Næppe, - hvis mine ører ikke bedrager mig bliver der accelereret med
skrigende dæk!

Fra : Jim Andersen

Dato : 10-11-06 14:26

Bongo wrote:

> Næppe, - hvis mine ører ikke bedrager mig bliver der accelereret med
> skrigende dæk!

Derfor kan de vel godt have overset det?
De har måske fået en besked over radioen "Kalder alle vogne! Gratis basser
hos Bennys Bageri"

Så er det da bare klampen i bund og derudad. Så overser man nemt et skilt
eller 2.

/jim

Fra : N/A

Dato : 10-11-06 18:06

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-06 18:06

> Virkeligt chokerende at nogen har mere travlt med at diskutere politiets
> skyld,
> frem for den klare lov overtrædelse i, at klovnen på mc'en ligger og høvle
> afsted
> med langt over 100 i tæt bebygget område..............

Det der i mine øjne ligger i det klip er at politiet gør det forsætligt. Og
det er i så fald en grov fejlvurdering af faren ved at modtage en MC i siden
på en bil eller en undervurdering af farten på MCen eller endnu værre: Et
ønske om at skade MCisten! De har jo ikke været uvidende om hvad der sker på
den vej da der er både MC publikum og MCer der racer forbi. De er heller
ikke alene, de er 2 politibiler der tilsyneladende har holdt der et stykke
tid. Det kan godt være at det er ulovligt at race på offentlig vej, men der
er ikke noget i denne verden der retfærdiggør handlingen. De kunne have
noteret sig registreringsnummeret og have opsøgt ham senere. De kunne have
lavet blokeringen efter de havde passeret og på den måde stoppe festen. De
kunne stille og roligt bede folk om at gå hjem. De kunne have gjort så meget
andet end det de gjorde.

Fra : N/A

Dato : 10-11-06 22:04

Fra : Niels Pein

Dato : 10-11-06 22:04

"Jan Diamant 2610" skrev ...

> Derimod kørte "bikeren" forsætligt uforsvarligt, ved ikke at tilpasse
> hastigheden efter forholdene(tættere bebygget område + meget trafik)

Har du bemærket at det er en temmelig stor vej det hele foregår på,
sandsynligvis 6 sporet? 3 spor den ene vej, stor bred midterrabat og 3 spor
den anden vej.

Har du bemærket, at politibilen først holder stille, en smule på skrå, i et
"hul" i midterrabatten, derefter hører man en hvinen af dækspin, og det
næste man ser er, at politibilen holder pænt lige og stille _på_tværs_ af
halvanden af de 3 baner hvor flokken af motorcyklister kommer kørende.

Bevares, det er da ikke pænt gjort af motorcyklisten (ham det går galt for)
at give den sådan en gang håndtag, men det er da _så_klart_ føreren af
politibilen der er den mest komplette idiot der. Kan det virkelig være til
diskussion?

(de der mener dødsstraf er i orden for hastighedsovertrædelser er
diskvalificeret fra diskussionen)
--
Mvh. Niels
TransAlp

Fra : MKS - 74

Dato : 10-11-06 22:15

On Fri, 10 Nov 2006 22:04:23 +0100, "Niels Pein"
<fornavn@efternavn.dk> wrote:

>(de der mener dødsstraf er i orden for hastighedsovertrædelser er
>diskvalificeret fra diskussionen)

+1

Engang imellem bliver det altså lidt for festligt, man får nærmest
indtryk af at nogle mener at det ville være iorden at smide sømmåtter
ud foran og stille en kompostkværn lidt længere fremme, så kan de lære
det de lede MC-racerkarle .

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele m.m. til salg på:

Fra : Hr. Jensen

Dato : 11-11-06 15:15

Den Fri, 10 Nov 2006 22:14:43 +0100 sendte MKS - 74
<mks74temp@gmail.com> følgende røgsignaler:

Sådan!

--
- "Muslimerne synes at svin er urene dyr, hvorfor det?"
- "Jah, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."

Fra : MKS - 74

Dato : 11-11-06 15:29

On Sat, 11 Nov 2006 15:15:11 +0100, Hr. Jensen
<aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

>Sådan!

*Ploink*

--
-Michael

Fra : Soren Lindholt

Dato : 11-11-06 00:10

Niels Pein skrev:
> [...]
> diskussion?
>
> (de der mener dødsstraf er i orden for hastighedsovertrædelser er

Det er sjovt nok sikkert sammenfaldende med dem der finder hængning i
pianotråd passende straf for mc-tyverier... alt er jo klarest fra egen
synsvinkel...;-=

I øvrigt Niels: Alt vel i Calgary, har netop været der, og min bror var
derovre i sommer, og boede på en B&B i Drumheller hvor de kendte dig!

Søren

Fra : Niels Pein

Dato : 11-11-06 12:23

"Soren Lindholt" skrev ...

> Det er sjovt nok sikkert sammenfaldende med dem der finder hængning i
> pianotråd passende straf for mc-tyverier... alt er jo klarest fra egen
> synsvinkel...;-=

Ja, tæskeholdet bør stoppe når den formastelige ligger ned og ikke længere
kan forsvare sig.

> I øvrigt Niels: Alt vel i Calgary, har netop været der, og min bror var
> derovre i sommer, og boede på en B&B i Drumheller hvor de kendte dig!

Fino. Verden er ikke altid vildt stor.
Det er noget familie (men lidt langt ude i den anden side af slægtstræet),
der har den B&B i Drumheller. Maureen & George Kashuba tror jeg nok.
Vi har flere dele af familen spredt rundt i den lille by. Det Canadiske
eventyr begyndte på det der i området kaldes "The Skytt Village", som er en
mega stor farm lige sydvest for Drumheller. På kirkegården i Dalum (lige syd
for Drumheller) er en stor del af stenene minder over folk fra Konrad
familien, og der har vi forbindelsen til Silkeborg, og mig på min mors side.

Jeff, som leder Skytt farmen nu, er forresten vild med at køre på
cross-cykler i den der mini udgave af Grand Canyon som de har rundt om
Drumheller. Check lige med din bror om hvad han ville mene om at crosse op
og ned af de skrænter. =
(og så lykkedes det vist at komme on-topic igen - phew).
--
Hilsen
Niels

Fra : frølårsraketten

Dato : 11-11-06 06:27

"Niels Pein" <fornavn@efternavn.dk> skrev
> [...]
> næste man ser er, at politibilen holder pænt lige og stille _på_tværs_ af
> halvanden af de 3 baner hvor flokken af motorcyklister kommer kørende.

Der er en i tråden hvor videoen vises, der hævder at den forulykkede ( en
russer står der længere nede) overlevede!

Har selv fået hjertet skudt op i halsen et par gange - specielt når biler
med vigepligt nærmer sig med stor fart til et kryds. Jeg kører selv
forsigtigt (pga. min alder), men en sjælden gang får den jo "rullen".

Betjenten der kørte frem med hjulspind - tror jeg (eller håber) - regnede
med at kunne nå væk, men fortrød midt i det hele. For MC'en har en bane lige
før kollisionen, der ville ha bragt ham fri bag om VW'en, hvis den havde
fortsat accelerationen. Jeg nægter at tro det var forsætsligt.

Just bad luck :o\

Pierre, R1200RT

Fra : m0rt3n

Dato : 11-11-06 16:10

"Max Andersen" <max@militant.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor frygteligt. Hans krop lignede spaghetti. Døde han eller overlevede
> han?

Ja han overlevede. En af dem, der var til stede, skrev en del om det på
Ghostriders webside for nogle år tilbage. Det var vist i Letland. Det var
folks klare overbevisning, at betjenten kørte ud foran med vilje.
Politibilen kunne ikke køre derfra, så betjente blev siddende inde i bilen,
indtil der kom forstærkning for ikke at blive hængt...
-m0rt3n xt125

Fra : BJ

Dato : 11-11-06 16:26

"m0rt3n" <jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ja han overlevede. En af dem, der var til stede, skrev en del om det på
> Ghostriders webside for nogle år tilbage. Det var vist i Letland.

Det var godt, så gør han nok ikke sådanne stunts igen.

> Det var folks klare overbevisning, at betjenten kørte ud foran med vilje.

Der var jo også en hel horde af MC´ere, hvadf skulle udkommet elles være...

> Politibilen kunne ikke køre derfra, så betjente blev siddende inde i
> bilen, indtil der kom forstærkning for ikke at blive hængt...

Forståelig nok, ingen af de tilstedeværende samt spøgelsesrytterne havde og
har jo ingen hjerne.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : m0rt3n

Dato : 11-11-06 19:16

"BlowJob" <mrsbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
>en masse sludder

.. o O gab gab
-m0rt3n xt125

Fra : BJ

Dato : 11-11-06 23:46

"m0rt3n" <jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> . o O gab gab
> -m0rt3n xt125

Det er jo intet under i MC´er så foragtet i trafikken, i skider jo på alt og
alle....GAAABBBBB.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Torben Scheel

Dato : 14-11-06 08:44

BJ wrote:

> Det er jo intet under i MC´er så foragtet i trafikken, i skider jo på alt og
> alle....GAAABBBBB.

Du maler dig ind i et hjørne. Når det til sidst kun er midaldrende
selvstændige volvokørere der foragter de røde der dur, bliver der
temmeligt ensomt i din verden.

Over and out.

--
Torben
Alle generaliseringer er farlige - også denne. Alexander Dumas.

Fra : Kim

Dato : 10-11-06 16:44

Thomas Jensen wrote:

> jeg synes det er skræmmende, at betjentene har mere travlt med at
> diskutere, end at se hvad der er sker med motorcyklisten......

Hvad med alle dem der løber direkte hen til politibilen, istedet for at
hjælpe over til den uheldige mc'ist?

Mvh Kim

Fra : PMH

Dato : 10-11-06 15:47

"Niels Munk" <spam*sletdette*@sejeniels.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem er idioterne i dette klip? >

Synes ikke der er nogen af dem der kan være stolte...
Mest bemærkelsesværdig er dog, at hele klippet
varer over 6 min, og der er stadig ikke kommet en
ambulance..
Jeg ved ikke hvad det er for et u-land det foregår i,
men der kommer flere og flere betjente til, uden at der
kommer en ambulance...!!
Bare det at betjenten selv blæser i alkometeret, og stolt viser
at det står på 0,0, bevidner vel at vi skal øst på mon ikke..

PMH

Fra : tom \(cordoba sdi\)

Dato : 10-11-06 21:51

> Fra en post i dk.fritid.bil. Nok mindst lige så relevant herinde.

bortset fra alt hvad der foregår, så lad mig lige forklare hvad jeg så

en rød pixel kom kørende. rammer fire hvide pixel+ en blå blinkende pixel.
pixler i alle mulige farve bevæger sig mens der bliver snakket italiensk

joe, jeg har da en ide om hvad der foregår, men helt ærligt. jeg har endnu
ikke set noget fra det sted der havde en kvalitet hvor det på nogen måde var
værd at se.

hvorfor er det sted så hype?!?!? og er der ikke andre steder hvor man kan
finde nogle gode /dårlige mc klip?

Fra : Soren Lindholt

Dato : 11-11-06 00:13

tom (cordoba sdi) skrev:

> [...]
> værd at se.
>
> hvorfor er det sted så hype?!?!? og er der ikke andre steder hvor man kan

Må jeg anbefale et par websteder hvis det er hvad du så:
www.synoptik.dk
www.eyedoctor.dk
www.syndanmark.dk

I øvrigt snakker de litauisk...

Søren

Fra : BJ

Dato : 11-11-06 15:27

> [...]

> Fra en post i dk.fritid.bil. Nok mindst lige så relevant herinde.
>
> Hvem er idioterne i dette klip? (Ved godt hvem jeg stemmer på)

Ja, man skal være MC´er for at gennemskue det.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~