pocketbike/dreambike klub??????
Fra : Niels Jørgensen

Dato : 08-11-06 20:16

Hey hey!!
nogen der ved om der er en pocketbike klub omkring aalborg?? syns ik jeg
ka finde noget der er hold i på nettet!

mvh
niels

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 08-11-06 22:49

"Niels Jørgensen" <giraf_giraf_giraf@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hey hey!!
> nogen der ved om der er en pocketbike klub omkring aalborg?? syns ik
> jeg
> ka finde noget der er hold i på nettet!

Hej.
Der findes ikke noget nordligere end Randers Pocketbike Klub.
Vi havde for 1½ år siden en klub i Aalborg. Men uden et sted at køre, er der
ingen klub.

Men hvis du har forslag til steder hvor der er mulighed for kørsel , kan jeg
godt hjælpe til
med at samle en klub. Jeg ved at Sindal flyeplads kan være en mulighed i
sommerperioden.

> mvh
> niels

Thomas

Fra : Niels Jørgensen

Dato : 08-11-06 22:56

hmm, lyder som et større projekt!!
hvordan er det med go-kart hallerne heroppe, er de ik villige til at lægge
hal til???

Fra : Bo Nielsen

Dato : 09-11-06 01:10

> hmm, lyder som et større projekt!!
> hvordan er det med go-kart hallerne heroppe, er de ik villige til at lægge
> hal til???

> der

- eller her om vinteren?
http://www.go-kartworld.dk/start.htm

Måske denne klub har kontakter i det nordjydske?
http://www.pocketbike.dk/default.asp

Følger tråden med interesse

ScooterBo

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 09-11-06 20:44

Alan som har Gokartworld har desværre ikke mulighed for at tage os ind. Det
er et helt nyt anlæg, men hans udsugning/udluftning er ikke beregnet på
2takts maskiner, så det stinker fælt.

Der findes som sagt ikke noget i Nordjylland. Vi har forgæves forsøgt at
starte noget op. men det har været for svært at finde folk, som ville hjælpe
til i opstartsfasen.

Thomas

Fra : Niels Jørgensen

Dato : 09-11-06 21:21

Det er da noget rigtig pis!
er go-kart world den eneste hal vi har her i nord?? det er vel det eneste
der manlger, heller ik sjovt kun at køre sommer!!!
men tror da der vil være masser af tilmeldinger til!
mvh niels

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 10-11-06 12:30

> [...]
> der manlger, heller ik sjovt kun at køre sommer!!!
> men tror da der vil være masser af tilmeldinger til!

Hej.
Nej- Der er også en i Hjørring og en i Løkken.
Men den i Hjørring er for farlig for 2 hjulet race. Det blev ihvertfald
besluttet i den gamle dreambike klub.
Jeg har aldrig set banen i actionhouse Løkken, men jeg har ladet mig
fortælle at den er ret lille.

På et tidspunkt var der også en gokartbane i messecenteret i Aars. Om den
stadig er der, ved jeg ikke.

Men hvis du har mod på noget så sig endelig til. Min polini står bare og
samler støv og trænger til en del små reperationer :)

Thomas