HELD-tøj i nordsjælland?
Fra : Max Andersen

Dato : 07-11-06 14:03

Hejsa,

Jeg har luret mig varm på noget held outcast tøj og ville gerne høre om
nogen der kender til butikker i nordsjællandsområdet?

Synes ikke at google og jeg er venner idag. alt ligger i jylland, og
selvom jeg kan købe via nettet, ville jeg gerne prøve det inden køb.

Max

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-11-06 14:14

Max Andersen wrote:
> [...]
>
> Synes ikke at google og jeg er venner idag. alt ligger i jylland, og
> selvom jeg kan købe via nettet, ville jeg gerne prøve det inden køb.

Prøv at ringe til http://www.allans-mc.dk/ og P. Darling Sørensen
http://firma.eniro.dk/query?name=p.+darling+s%F8rensen&phone_number=&street=&zipcode=&post_area=&what=ps&ax=

En af dem har HELD - en kammerat har købt, men jeg husker ikke hvor.

--
vh
Torben

Fra : Ralph Køster

Dato : 07-11-06 17:47

P. Darling Sørensen er fra i år stoppet med at forhandle motorcykler.
Sandsynligheden for at han har beklædning til MC-kørsel må vel derfor siges
at være ret lille.

Ralph.

Fra : Max Andersen

Dato : 15-11-06 17:50

Ralph Køster wrote:
> P. Darling Sørensen er fra i år stoppet med at forhandle motorcykler.
> Sandsynligheden for at han har beklædning til MC-kørsel må vel derfor siges
> at være ret lille.

Faktisk har de HELD, og lige den model jeg har kigget på. Den sad
perfekt, så jeg sidder bar eog overvejer om jeg skal købe brugt eller nyt :)

Max

Fra : Richard

Dato : 07-11-06 18:38

Max Andersen wrote:

> Jeg har luret mig varm på noget held outcast tøj og ville gerne høre om
> nogen der kender til butikker i nordsjællandsområdet?

Prøv også MC Gården i Slangerup...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Max Andersen

Dato : 07-11-06 22:10

Richard wrote:

> Prøv også MC Gården i Slangerup...

Ja, MC-Gården's hjemmeside viser ikke HELD, me njeg vil da prøve at ringe.

P. Darling ligger et stenkast væk, så det vile være fedt hvis de havde.

Allans-MC har en masse Franz Jäger eller lignende navn og har rigtig
gode priser også, men ikke noget jeg lige er faldet for :(, desværre.

Men tak for alle input.

Max

Fra : Anette

Dato : 07-11-06 22:16

Hej! Jeg har købt Held tøj hos Mc-forum i Ølstykke, og er rigtig glad for
tøjet.
Hilsen Anette

Fra : Kent

Dato : 08-11-06 15:35

Max Andersen skrev:
> [...]
>
> Synes ikke at google og jeg er venner idag. alt ligger i jylland, og
> selvom jeg kan købe via nettet, ville jeg gerne prøve det inden køb.

Jeg har været hos
Enghave Motor (33 22 27 10)
Køge MC-center (56 65 26 19)
Aagesen Motorcykler (36 72 28 72)
Tåstrup motorcykler (4352 7472)

Og er ret sikker på, at jeg har set Held-tøj hos en af dem, men kan ikke
huske hvor. Så fat telefonen en formiddag og ring til dem.

Nu er Køge godt nok ikke Nordsjælland, men det går vel alligevel?
--

Kent

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 13-11-06 22:27

Max Andersen <max@militant.dk> writes:

> [...]
>
> Synes ikke at google og jeg er venner idag. alt ligger i jylland, og
> selvom jeg kan købe via nettet, ville jeg gerne prøve det inden køb.

Lidt sent, men:

Lydmuren MC, Støberivej 12 i Stenløse har Held.
http://www.lydmuren-mc.dk/

Kai (tilfreds kunde hos ovenstående)
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)