Dæk-fælg
Fra : Capstardk

Dato : 05-11-06 18:01

Hej
Kører med en 4,5" fælg med 160 dæk på.
Vil lige høre om man uden problemer kan sætte et 170 dæk på for at få et
federe look?.
/Cap

Fra : Armand

Dato : 05-11-06 18:07

Capstardk skrev:
> Hej
> Kører med en 4,5" fælg med 160 dæk på.
> Vil lige høre om man uden problemer kan sætte et 170 dæk på for at få et
> federe look?.

Jup!
En 4½ tommer bred fælg æder til og med 170'ere!

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-06 19:08

Capstardk skrev i meddelelsen
<454e18c5$0$20321$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
>Hej
>Kører med en 4,5" fælg med 160 dæk på.
>Vil lige høre om man uden problemer kan sætte et 170 dæk på for at få et
>federe look?.

Sådn ca. det samme som vi svarede dig d. 21-10-06

mvh
Orla
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Capstardk

Dato : 05-11-06 21:01

meddelelse news:454e3615$0$3492$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Capstardk skrev i meddelelsen
> <454e18c5$0$20321$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
>

> Sådn ca. det samme som vi svarede dig d. 21-10-06

> [...]

Sorry
Men havde glemt mit gamle indlæg og hvad der blev svaret.
Men endnu engang tak for det.
Hilsen
Casper

Fra : Knud Dam

Dato : 05-11-06 21:42

meddelelse news:454e3615$0$3492$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Sådn ca. det samme som vi svarede dig d. 21-10-06

> [...]

Præcist - og jeg vil gerne gentage, at 170 dæk ikke er velegnet på
Bandittens 4,5 " fælg.

; - )

KD Bandit 600 S