Galninge på 2 hjul...på den gode måde!!
Fra : Esben

Dato : 01-11-06 20:33

hej.

jeg skal inden så længe holde et mindre foredrag og vil fortælle
lidt om liver på 2 hjul.
jeg leder derfor efter lidt om nogen som har gjort nogle vilde ting.

rejser eller vilde ture.

jeg har indtil videre fundet:

King Croesus Contempt for Death trip 2006
www.kingcroesus.com

ultimatejourney
http://www.ultimatejourney.com/

Iron butt rally
http://www.ironbutt.com/

usa4corners
http://www.usa4corners.org/

så hvis nogen har hørt eller læst om andre som har gjoert noget fedt
så må i meget gerne melde tilbage.

Hilsen Esben, Odense

Fra : Anders Houmark

Dato : 01-11-06 21:56

Esben wrote:
> [...]
> jeg leder derfor efter lidt om nogen som har gjort nogle vilde ting.

> så hvis nogen har hørt eller læst om andre som har gjoert noget fedt

Hej Esben

Der er jo Sjaak Lucassen som har været, eller måske stadig er, verden
rundt.. PÅ EN R1... Skør kværn at vælge det til..
http://www.r1goesextreme.com/

http://eric.cabrol.free.fr/Videos/Sjaak_the_World.wmv

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 01-11-06 22:43

"Anders Houmark" <sunsitenews@andersh.dk> writes:

> Der er jo Sjaak Lucassen som har været, eller måske stadig er, verden
> rundt.. PÅ EN R1... Skør kværn at vælge det til..
> http://www.r1goesextreme.com/

Han er sgu' en helt! - jeg har kun taget t/r Nordkap på min retter, og
det var klart nok til at lære at en retter *ikke* er en touring
knallert.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 01-11-06 23:38

> Der er jo Sjaak Lucassen som har været, eller måske stadig er, verden
> rundt.. PÅ EN R1... Skør kværn at vælge det til..

Han er kommet hjem. Se hjemmesiden.

mvh. Jens
Sydals

Fra : Gunnar Langfjord

Dato : 01-11-06 22:54

"Esben" <ebo@oncable.dk> dengte løs på tastaturet sitt og forfattet:

> [...]
>lidt om liver på 2 hjul.
>jeg leder derfor efter lidt om nogen som har gjort nogle vilde ting.

Mange turer? ofte? Holder det?

En venn av meg:

www.kawanor.com
--
2004 V-Strom (Til salgs!)
dod# 6804 V-SRI# 411 Squidfactor 21.256 NMCU# 8262 ØMK# 203

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 01-11-06 23:04

>"Esben" <ebo@oncable.dk> skrev i en meddelelse

>så hvis nogen har hørt eller læst om andre som har gjoert noget fedt
>så må i meget gerne melde tilbage.

Prøv også:
http://www.tavooo.com/index-eng.htm

http://www.tiger-club.ch/weltreise/

mvh Jens
Sydals

Fra : Steen Gruby

Dato : 01-11-06 23:31

On 1 Nov 2006 11:32:43 -0800, "Esben" <ebo@oncable.dk> wrote:

Hej Esben.

>jeg skal inden så længe holde et mindre foredrag og vil fortælle
>lidt om liver på 2 hjul.
>jeg leder derfor efter lidt om nogen som har gjort nogle vilde ting.

Man behøver ikke gå ret langt for at finde MC "galninge".
Se blot på den flok der huserer her.
De kan bruge timer på at diskutere petitesser, hjælpe hinanden, aftale
køreture eller blot hygge sig.
Eller dem der med stor ildhu ombygger en en MC så det eneste originale
der er tilbage er stellet.
Hvad med veteranfolket der kan jagte de originale stumper i årevis
blot for at give gammelt "jern" et nyt liv i helt originalt skik
For ikke at tale om dem der skruer i en racer hele vinteren for at
ture rundt med den til RR eller trackdays hele den følgende sommer -
Hvis den da overlever så langt
MC verdenen indeholder alle mulige typer der på deres egen
forunderlige vis er med til at gøre MC livet til det det er.
Der er nok at tage fat på

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Ballone Burini

Dato : 02-11-06 11:13

Lad fatter fortælle!

Bedste hilsen

Palle
Djursland

Fra : Jim Andersen

Dato : 02-11-06 13:21

Esben wrote:
> rejser eller vilde ture.

> så hvis nogen har hørt eller læst om andre som har gjoert noget fedt

Måske ikke så vildt... men noget af det bedste (livsbekræftende, kreative,
skøre, køreglade, humoristiske o.m.m.m) jeg har læst var i et mc-blad, med
ham den gale australier der er besat af enstampede off-roadere. Hedder han
ikke noget med Greg?

En af hans sjukker ringede og spurgte om han ikke ville med på tur til
Estland/letland osv på hans mz med sidevogn.

Han dukkede så op dagen efter med en trailer fyldt med kasser. For det var
en model '71 der lige skulle samles først, da han havde vundet den i et
kortspil eller sådan. Og så tog de ellers af sted med tanken klemt fast
mellem lårene og dækkene slidt ned til lærredet (på de gode steder), et par
soveposer, et tomands telt, lidt campinggaz, et par hundrede kroner i
kontanter og masser af gå-på-mod. Og efter at have spist pølser og mos i 1
uge kom de faktisk hjem igen.

Det var så milevidt fra årelange opsparinger, planlægning, R1'ere og GPS'ere
og kreditkort og Gasthaus og Falckabonnement osv, men de fik én på opleveren
alligevel.

/jim

Fra : Jes Vestervang

Dato : 02-11-06 14:39

"Jim Andersen" <jba020@politiSLET.dk.invalid> writes:

> [...]
> et mc-blad, med ham den gale australier der er besat af enstampede
> off-roadere. Hedder han ikke noget med Greg?

Gregg J. Flower, som også ser ud til at holde foredrag:
<http://www.promoto.dk/>.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 @ DT125R

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-06 01:13

>jeg skal inden så længe holde et mindre foredrag og vil fortælle
>lidt om liver på 2 hjul.
>jeg leder derfor efter lidt om nogen som har gjort nogle vilde ting.
>rejser eller vilde ture.

Ewan mcGregor (Starwars) og Charlie Boorman tog den lange tur fra London til
New York over Rusland, Mongoliet, Alaska osv. Fed film, som kan købes på
Amazon og den findes mange andre steder på nettet :). Bogen siges at være
bedre end filmen. http://www.longwayround.com og vildt må det siges at
være, især hvis man er til offroad. De står/sidder fast i mudder til motoren
på deres sponceret BMWer r 1150gs adventure, leger med maskinpistoler med
den russiske mafia?, æder dyrenosser og brækker sig i Mongoliet, styrter og
kommer til skade, er ved at give op og møder tonsvis af venlige mennesker
osv. osv. Filmen er kanon underholdning i alle de 5-6 timer den vare.

Fra : Morten

Dato : 05-11-06 10:18

Er selv blevet optaget i ironbutt kørte fra danmark til et sted i italien i
et hug., snittet lå på 128.8 km /t efter gps
Skal lige sige det er ikke helt let med over 400km vejarbejde. var utrolig
stolt af mig selv indtil jeg fik adgangskoden og så listen ned de
forskellige ture, der var blandt andet en 76 årig mand der havde kørt
30000km på under 30 dage.
Men det gir blod på tanden, Næste tur bliver nok 2000 miles på 48 timer
eller 5000 miles på 5 dage. skal lige have fundet en rute som passer til
mig og mit sorte får.
Morten

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 09-11-06 22:35

Jes Vestervang <jes.vestervang@gmail.com> writes:

> Gregg J. Flower, som også ser ud til at holde foredrag:
> <http://www.promoto.dk/>.

Yep - vi havde ham ude og holde foredrag i PMC for et par år siden -
han er vældig god til at fortælle, og i øvrigt en hyggelig fyr.

--
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*