|
| æv - ebay :-) Fra : tom |
Dato : 24-10-06 16:30 |
|
Sidder og leder efter en MC til at hygge mig med her til vinter
Byder på en gammel CBR6'er. 17 bud. de 10 af budene kommer fra danskere,
1 fra en østriger og resten fra de. Så kan jeg da godt forstå at priserne
er steget i tyskerlandet, hvis det er danskerne der støvsuger markedet for
(i tyskernes øjne) gamle lig :-/
| |
Leif (24-10-2006)
| Kommentar Fra : Leif |
Dato : 24-10-06 17:56 |
|
"tom" <skodskod@yahoo.com> wrote in message
news:453e317e$0$177$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Sidder og leder efter en MC til at hygge mig med her til vinter
>
> Byder på en gammel CBR6'er. 17 bud. de 10 af budene kommer fra
danskere,
> 1 fra en østriger og resten fra de. Så kan jeg da godt forstå at priserne
> er steget i tyskerlandet, hvis det er danskerne der støvsuger markedet for
> (i tyskernes øjne) gamle lig :-/
>
>
Har også oplevet det med andre emner. (bl.a. B&O)
Umiddelbart er det min mening, at der er en del dk'er der mangler et
vinter-projekt.
MC'er fra de skal immerhen tillægges diverse afgifter, så mon ikke det er
div. reservedele, der skal bruges?
Mange af dem jeg har set / fulgt har været i flot stand ( de kører nok
heller ikke om vinteren dernede).
/Leif
| |
Tyfon (24-10-2006)
| Kommentar Fra : Tyfon |
Dato : 24-10-06 18:13 |
|
"Leif" <DrlykkesSLETMIG@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:453e455b$0$852$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "tom" <skodskod@yahoo.com> wrote in message
> news:453e317e$0$177$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> Sidder og leder efter en MC til at hygge mig med her til vinter
>>
>> Byder på en gammel CBR6'er. 17 bud. de 10 af budene kommer fra
> danskere,
>> 1 fra en østriger og resten fra de. Så kan jeg da godt forstå at
>> priserne
>> er steget i tyskerlandet, hvis det er danskerne der støvsuger markedet
>> for
>> (i tyskernes øjne) gamle lig :-/
>>
>>
>
> Har også oplevet det med andre emner. (bl.a. B&O)
> Umiddelbart er det min mening, at der er en del dk'er der mangler et
> vinter-projekt.
> MC'er fra de skal immerhen tillægges diverse afgifter, så mon ikke det er
> div. reservedele, der skal bruges?
> Mange af dem jeg har set / fulgt har været i flot stand ( de kører nok
> heller ikke om vinteren dernede).
> /Leif
>
Må man gerne hente en cykel i .de også bruge den som reservedele til ens
egen uden at betale afgiften ? Har aldrig helt forstået den del
OZ3BTO
Som har vinter projekt... Prilleren døde på den sidste tur og fejlen er
stadig ikk fundet :(
| |
Jan Bachman (24-10-2006)
| Kommentar Fra : Jan Bachman |
Dato : 24-10-06 18:58 |
|
On Tue, 24 Oct 2006 19:12:49 +0200, "Tyfon" <no@spam.dk> wrote:
>Må man gerne hente en cykel i .de også bruge den som reservedele til ens
>egen uden at betale afgiften ? Har aldrig helt forstået den del
Ved et syn noteres stelnummer og motornummer. Så længe disse bevares
må man vel udskifte alt andet med tilsvarende, uanset hvor
reservedelene kommer fra.
/Jan
| |
Dr. Enduro (24-10-2006)
| Kommentar Fra : Dr. Enduro |
Dato : 24-10-06 19:10 |
|
Jan Bachman wrote:
> On Tue, 24 Oct 2006 19:12:49 +0200, "Tyfon" <no@spam.dk> wrote:
>>Må man gerne hente en cykel i .de også bruge den som reservedele til ens
>>egen uden at betale afgiften ? Har aldrig helt forstået den del
> Ved et syn noteres stelnummer og motornummer. Så længe disse bevares
> må man vel udskifte alt andet med tilsvarende, uanset hvor
> reservedelene kommer fra.
> /Jan
Var der ikke noget med, at man kun må udskifte en vis procentdel over et
vist antal år? Men i praksis bliver det nok svært at bevise noget som
helst for dem.
--
Hilsen Jan
| |
Manuel Korell (24-10-2006)
| Kommentar Fra : Manuel Korell |
Dato : 24-10-06 19:45 |
|
> On Tue, 24 Oct 2006 19:12:49 +0200, "Tyfon" <no@spam.dk> wrote:
>
>> Må man gerne hente en cykel i .de også bruge den som reservedele til
>> ens egen uden at betale afgiften ? Har aldrig helt forstået den
>> del
>>
> Ved et syn noteres stelnummer og motornummer. Så længe disse bevares
> må man vel udskifte alt andet med tilsvarende, uanset hvor
> reservedelene kommer fra.
>
> /Jan
>
Er du sikker på det med motornummer, for jeg har hørt om mange som har skiftet
dem med tyske.?
Hilsen Manuel
--
Posted via a free Usenet account from http://www.teranews.com
| |
Hans Paulin \(6310\) (24-10-2006)
| Kommentar Fra : Hans Paulin \(6310\) |
Dato : 24-10-06 19:47 |
|
Manuel Korell skrev:
> Er du sikker på det med motornummer, for jeg har hørt om mange som
> har skiftet dem med tyske.?
Har kun været til syn én gang og dér blev hverken stel- eller motornummer
kontrolleret
--
Med venlig hilsen
Hans
http://kortlink.dk/2rrz
| |
Manuel Korell (24-10-2006)
| Kommentar Fra : Manuel Korell |
Dato : 24-10-06 19:59 |
|
> Manuel Korell skrev:
>
>> Er du sikker på det med motornummer, for jeg har hørt om mange som
>> har skiftet dem med tyske.?
>>
> Har kun været til syn én gang og dér blev hverken stel- eller
> motornummer kontrolleret
>
Ja, det samme har jeg også oplevet med mine syn. Har et dansk indregistreret
stel, men uden motor eller noget som helst. Det en gammel hest, gs 450 fra
1982. Har lejet lidt med tanken om, at købe (fra tyskland) en motorcykel
fra 1989, som har samme stel, motor er også den samme, foruden at den er
sort. Tanken var så, om man kunne gøre det?
--
Posted via a free Usenet account from http://www.teranews.com
| |
Hans Paulin \(6310\) (24-10-2006)
| Kommentar Fra : Hans Paulin \(6310\) |
Dato : 24-10-06 20:10 |
|
Manuel Korell skrev:
>Tanken var så, om man kunne
> gøre det?
Vil jeg helt klart mene at man kunne!
--
Med venlig hilsen
Hans
http://kortlink.dk/2rrz
| |
Manuel Korell (24-10-2006)
| Kommentar Fra : Manuel Korell |
Dato : 24-10-06 20:16 |
|
> Manuel Korell skrev:
>
>> Tanken var så, om man kunne
>> gøre det?
> Vil jeg helt klart mene at man kunne!
>
Wow, så kan det jo være at man skulle gøre dette, det jo ligesom jul.
--
Posted via a free Usenet account from http://www.teranews.com
| |
Hans Paulin \(6310\) (24-10-2006)
| Kommentar Fra : Hans Paulin \(6310\) |
Dato : 24-10-06 20:24 |
| | |
Jan Bachman (24-10-2006)
| Kommentar Fra : Jan Bachman |
Dato : 24-10-06 20:22 |
|
On Tue, 24 Oct 2006 18:45:09 +0000 (UTC), Manuel Korell <manuel@it.dk>
wrote:
>Er du sikker på det med motornummer, for jeg har hørt om mange som har skiftet
>dem med tyske.?
>
>Hilsen Manuel
Jeg har været til syn to gange, og begge gange er både motornummer og
stelnummer blevet noteret. Men det er jo ikke ensbetydende med at man
ikke må skifte motoren. Den kan jo gå i stykker. Jeg fandt en
harleyside med lidt information om emnet:
http://www.harleyluja.dk/ToldogSkat.htm#Motorskift
/Jan
| |
Manuel Korell (24-10-2006)
| Kommentar Fra : Manuel Korell |
Dato : 24-10-06 20:51 |
|
> On Tue, 24 Oct 2006 18:45:09 +0000 (UTC), Manuel Korell <manuel@it.dk>
> wrote:
>
>> Er du sikker på det med motornummer, for jeg har hørt om mange som
>> har skiftet dem med tyske.?
>>
>> Hilsen Manuel
>>
> Jeg har været til syn to gange, og begge gange er både motornummer og
> stelnummer blevet noteret. Men det er jo ikke ensbetydende med at man
> ikke må skifte motoren. Den kan jo gå i stykker. Jeg fandt en
> harleyside med lidt information om emnet:
> http://www.harleyluja.dk/ToldogSkat.htm#Motorskift
>
> /Jan
>
Mange tak, godt link, det er lige hvad jeg ville læse. Nu skal jeg bare lige
røve en bank, og så det bare med at komme i gang.
--
Posted via a free Usenet account from http://www.teranews.com
| |
Torben Scheel (25-10-2006)
| Kommentar Fra : Torben Scheel |
Dato : 25-10-06 06:47 |
|
Manuel Korell wrote:
> Er du sikker på det med motornummer, for jeg har hørt om mange som har
> skiftet dem med tyske.?
>
Til toldsyn noterer de det - jeg ved ikke til hvad.
--
vh
Torben
| |
Armand (25-10-2006)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 25-10-06 15:37 |
|
Torben Scheel skrev:
> Manuel Korell wrote:
>
>> Er du sikker på det med motornummer, for jeg har hørt om mange som har
>> skiftet dem med tyske.?
>>
> Til toldsyn noterer de det - jeg ved ikke til hvad.
>
Det er da netop for, fra dag ét af, at vide om det ér den originale
motor der sidder i, eller om afgiften skal beregnes efter en given
større motorforekomst!
--
Armand.
| |
tom \(Cordoba SDI\) (25-10-2006)
| Kommentar Fra : tom \(Cordoba SDI\) |
Dato : 25-10-06 20:03 |
|
>>> Er du sikker på det med motornummer, for jeg har hørt om mange som har
>>> skiftet dem med tyske.?
>>>
>> Til toldsyn noterer de det - jeg ved ikke til hvad.
>>
> Det er da netop for, fra dag ét af, at vide om det ér den originale motor
> der sidder i, eller om afgiften skal beregnes efter en given større
> motorforekomst!
de noterer STELnr ikke motornr. Det er frit tilladt at skifte motor.
faktisk sagde jeg til mit seneste toldsyn i synshallen at den nok fik en ny
motor når afgiften var betalt, og det synes han da var en fin ide (den lød
ABSOLUT ikke godt, omvendt ville jeg ikke skifte hvis vurderingsmændene var
totalt urimelige)
| |
Armand (25-10-2006)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 25-10-06 21:19 |
|
tom (Cordoba SDI) skrev:
>>>> Er du sikker på det med motornummer, for jeg har hørt om mange som
>>>> har skiftet dem med tyske.?
>>>>
>>> Til toldsyn noterer de det - jeg ved ikke til hvad.
>>>
>> Det er da netop for, fra dag ét af, at vide om det ér den originale
>> motor der sidder i, eller om afgiften skal beregnes efter en given
>> større motorforekomst!
>
>
> de noterer STELnr ikke motornr.
Prøv lige at finde dine papirer frem: Måske ser du ikke at de ligefrem
afskriver motornummeret, men det skyldes at nummeret forekommer på de
tyske papirer og derfor blot kan kontrolleres for senere at afskrive fra
de tyske papirer!
--
Armand.
| |
Torben Scheel (26-10-2006)
| Kommentar Fra : Torben Scheel |
Dato : 26-10-06 06:25 |
|
Armand wrote:
>> de noterer STELnr ikke motornr.
>
> Prøv lige at finde dine papirer frem: Måske ser du ikke at de ligefrem
> afskriver motornummeret, men det skyldes at nummeret forekommer på de
> tyske papirer og derfor blot kan kontrolleres for senere at afskrive fra
> de tyske papirer!
>
Hm. Jeg hørte ikke noget for at det var "dit" motornummer der sad på
CB'eren.
--
vh
Torben
| |
Torben Scheel (26-10-2006)
| Kommentar Fra : Torben Scheel |
Dato : 26-10-06 06:23 |
|
Armand wrote:
> Det er da netop for, fra dag ét af, at vide om det ér den originale
> motor der sidder i, eller om afgiften skal beregnes efter en given
> større motorforekomst!
>
Jeg ville mene at det også var relevant til registreringssyn hvor de
sjældent checker det. Måske er det bare fordi de ikke var så vant til
MC-toldsyn der hvor jeg fik synet CB'eren at han fulgte checklisten
slavisk. Det så i hvert fald meget systematisk ud da han gennemgik den.
--
vh
Torben
| |
Armand (24-10-2006)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 24-10-06 20:40 |
|
Jan Bachman skrev:
> On Tue, 24 Oct 2006 19:12:49 +0200, "Tyfon" <no@spam.dk> wrote:
>
>> Må man gerne hente en cykel i .de også bruge den som reservedele til ens
>> egen uden at betale afgiften ? Har aldrig helt forstået den del
>
> Ved et syn noteres stelnummer og motornummer. Så længe disse bevares
> må man vel udskifte alt andet med tilsvarende, uanset hvor
> reservedelene kommer fra.
>
Jeg har aldrig oplevet at man har kontrolleret motornummeret på hverken
biler eller motorcykler, dog med undtagelse af indreg.syn af importeret
model :-|
For biler er selve motoren da også en simpel reservedel á
"ombytningsmotor", og det vil ikke kunne lade sig gøre efter hvad du
skriver :-|
--
Armand.
| |
MKS - 74 (24-10-2006)
| Kommentar Fra : MKS - 74 |
Dato : 24-10-06 20:44 |
|
On Tue, 24 Oct 2006 21:39:46 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:
>Jeg har aldrig oplevet at man har kontrolleret motornummeret på hverken
>biler eller motorcykler, dog med undtagelse af indreg.syn af importeret
>model :-|
Motornr. kontrolleres (dog ikke altid) i forbindelse med toldsyn, men
ikke reg. syn - Velsagtens som led i den alm. afgiftsbehandling
(første gang DK-myndighederne ser cyklen). Motoren kan frit skiftes
til en identisk såvel i afgiftsmæssig henseende som i synsmæssig
henseende (reg.syn).
--
-Michael
CBR600info - http://cbr600.dyndns.dk
| |
Armand (24-10-2006)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 24-10-06 20:56 |
|
MKS - 74 skrev:
> On Tue, 24 Oct 2006 21:39:46 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
> wrote:
>
>> Jeg har aldrig oplevet at man har kontrolleret motornummeret på hverken
>> biler eller motorcykler, dog med undtagelse af indreg.syn af importeret
>> model :-|
>
> Motornr. kontrolleres (dog ikke altid) i forbindelse med toldsyn, men
> ikke reg. syn - Velsagtens som led i den alm. afgiftsbehandling
> (første gang DK-myndighederne ser cyklen).
Indreg.syn - Toldsyn , er det ikke to navne for det samme?
Jeg mener: man skal jo ikke syne et importeret køretøj to gange efter
hinanden for at få det indregistreret!
--
Armand.
| |
MKS - 74 (24-10-2006)
| Kommentar Fra : MKS - 74 |
Dato : 24-10-06 21:04 |
|
On Tue, 24 Oct 2006 21:55:34 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:
>Indreg.syn - Toldsyn , er det ikke to navne for det samme?
Nej - 1 gang et udenlandsk køretøj skal ind.reg skal det først
toldsynes (der udføres 1 gang) hvor man sikrer sig dets identitet og i
det nye system også noterer dets stand og om det har den korrekte
motor. Derefter udføres umiddelbart efter et alm reg.syn som er det de
fleste kender som "syn", her stikprøvekontrolleres for køretøjets
lovlighed (= opfyldelse af detailforeskrifter). Alle efterflg syn af
cyklen (ved ejerskifte og den slags) er reg.syn
>Jeg mener: man skal jo ikke syne et importeret køretøj to gange efter
>hinanden for at få det indregistreret!
Der udføres 2 forskellige syn i forlængelse af hinanden jow.
--
-Michael
CBR600info - http://cbr600.dyndns.dk
| |
Armand (24-10-2006)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 24-10-06 21:14 |
|
MKS - 74 skrev:
> On Tue, 24 Oct 2006 21:55:34 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
> wrote:
>
>> Indreg.syn - Toldsyn , er det ikke to navne for det samme?
>
> Nej - 1 gang et udenlandsk køretøj skal ind.reg skal det først
> toldsynes (der udføres 1 gang) hvor man sikrer sig dets identitet og i
> det nye system også noterer dets stand og om det har den korrekte
> motor. Derefter udføres umiddelbart efter et alm reg.syn som er det de
> fleste kender som "syn", her stikprøvekontrolleres for køretøjets
> lovlighed (= opfyldelse af detailforeskrifter). Alle efterflg syn af
> cyklen (ved ejerskifte og den slags) er reg.syn
>
>> Jeg mener: man skal jo ikke syne et importeret køretøj to gange efter
>> hinanden for at få det indregistreret!
>
> Der udføres 2 forskellige syn i forlængelse af hinanden jow.
>
You're damn right!
--
Armand.
| |
Hans Paulin \(6310\) (24-10-2006)
| Kommentar Fra : Hans Paulin \(6310\) |
Dato : 24-10-06 19:45 |
|
Tyfon skrev:
> Må man gerne hente en cykel i .de også bruge den som reservedele til
> ens egen uden at betale afgiften ?
Hvis du ikke skifter det i ét hug, men derimod "løbende", så ja (men hvem
kontrollerer dét!? )
Havde en kollega med en XJ 900 - dér var kun stellet tilbage!
--
Med venlig hilsen
Hans
http://kortlink.dk/2rrz
| |
Christian A (25-10-2006)
| Kommentar Fra : Christian A |
Dato : 25-10-06 09:59 |
|
Leif wrote:
> "tom" <skodskod@yahoo.com> wrote in message
> news:453e317e$0$177$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> >> Byder på en gammel CBR6'er. 17 bud. de 10 af budene kommer fra
> danskere,
>> 1 fra en østriger og resten fra de.
Hvordan kan man se nationalitet på de andre der byder på ebay? Jeg har
været inde og kigge efter det, men jeg kan umiddelbart kun se deres
brugernavn
Chr.
| |
tom \(Cordoba SDI\) (25-10-2006)
| Kommentar Fra : tom \(Cordoba SDI\) |
Dato : 25-10-06 20:04 |
|
> Hvordan kan man se nationalitet på de andre der byder på ebay? Jeg har
> været inde og kigge efter det, men jeg kan umiddelbart kun se deres
> brugernavn
klik på budene, når du så klikker på de enkelte bydere, står det der....
| |
Jes Vestervang (24-10-2006)
| Kommentar Fra : Jes Vestervang |
Dato : 24-10-06 20:13 |
|
janeiffertFJERNDETTE@hotmail.com (Dr. Enduro) writes:
> Var der ikke noget med, at man kun må udskifte en vis procentdel
> over et vist antal år? Men i praksis bliver det nok svært at bevise
> noget som helst for dem.
Den regel er vist afskaffet. Nogen der kan præcisere?
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 @ DT125R
| |
MKS - 74 (24-10-2006)
| Kommentar Fra : MKS - 74 |
Dato : 24-10-06 20:38 |
|
On Tue, 24 Oct 2006 21:12:33 +0200, Jes Vestervang
<jes.vestervang@gmail.com> wrote:
>Den regel er vist afskaffet.
Der gælder ingen sådan regel.
>Nogen der kan præcisere?
I afgiftsmæssig henseende gælder:
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=110568&vID=74395&i=252#i110568
Hvilket i praksis betyder at man frit kan skifte alle dele (også
motor) undtagen stellet, sålænge man holder sig til modelidentiske
dele.
--
-Michael
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele m.m. til salg på:
http://cbr600.dyndns.dk
| |
Armand (24-10-2006)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 24-10-06 20:53 |
|
MKS - 74 skrev:
> On Tue, 24 Oct 2006 21:12:33 +0200, Jes Vestervang
> <jes.vestervang@gmail.com> wrote:
>
>> Den regel er vist afskaffet.
>
> Der gælder ingen sådan regel.
>......at man frit kan skifte alle dele (også motor)
> undtagen stellet, sålænge man holder sig til modelidentiske dele.
>
Og så er stellet endda også kun en almindelig reservedel - Som dog
kræver en tolders mellemkomst for at kunne skifte!
--
Armand.
| |
MKS - 74 (24-10-2006)
| Kommentar Fra : MKS - 74 |
Dato : 24-10-06 21:06 |
|
On Tue, 24 Oct 2006 21:53:04 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:
>Og så er stellet endda også kun en almindelig reservedel - Som dog
>kræver en tolders mellemkomst for at kunne skifte!
Og som man derfor ikke bare _frit_kan udskifte, men ja der _kan_ gives
tilladelse til ihugning af stelnr. i et blankt stel efter ansøgning.
--
-Michael
CBR600info - http://cbr600.dyndns.dk
| |
Armand (24-10-2006)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 24-10-06 21:15 |
|
MKS - 74 skrev:
> On Tue, 24 Oct 2006 21:53:04 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
> wrote:
>
>> Og så er stellet endda også kun en almindelig reservedel - Som dog
>> kræver en tolders mellemkomst for at kunne skifte!
>
> Og som man derfor ikke bare _frit_kan udskifte, men ja der _kan_ gives
> tilladelse til ihugning af stelnr. i et blankt stel efter ansøgning.
>
Det var mere for at sætte det på spidsen á når selv stellet er en
reservedel, så er motoren det ihvertfald også!
--
Armand.
| |
MKS - 74 (24-10-2006)
| Kommentar Fra : MKS - 74 |
Dato : 24-10-06 21:21 |
|
On Tue, 24 Oct 2006 22:14:51 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:
>Det var mere for at sætte det på spidsen á når selv stellet er en
>reservedel, så er motoren det ihvertfald også!
Det er jeg med på du mente, men alligevel værd at værne ekstra om sit
stel da det som det fremgår af ovenstående trods alt nyder en speciel
status i afgiftsmæssig henseende.
--
-Michael
CBR600info - http://cbr600.dyndns.dk
| |
Armand (24-10-2006)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 24-10-06 20:51 |
|
tom skrev:
> Sidder og leder efter en MC til at hygge mig med her til vinter
>
> Byder på en gammel CBR6'er. 17 bud. de 10 af budene kommer fra danskere,
> 1 fra en østriger og resten fra de. Så kan jeg da godt forstå at priserne
> er steget i tyskerlandet, hvis det er danskerne der støvsuger markedet for
> (i tyskernes øjne) gamle lig :-/
>
Og hvis en eller i værste fald to af danskerne har en 0-karakteristik
(=har ikke købt på Ebay før) kan man ligesågodt rende skrigende væk med
det samme :-|
--
Armand.
(der i weekenden var tæt på at byde med på en XJ550'er i rimelig stand -
Der endte med at gå for lidt over 2.500kr)
| |
MKS - 74 (24-10-2006)
| Kommentar Fra : MKS - 74 |
Dato : 24-10-06 20:56 |
|
On Tue, 24 Oct 2006 21:51:08 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:
>Og hvis en eller i værste fald to af danskerne har en 0-karakteristik
>(=har ikke købt på Ebay før) kan man ligesågodt rende skrigende væk med
>det samme :-|
*LOL* - Ja, det er ikke helt skævt, nogle gange bydes en cykel
(gælder iøvrigt også for enkeltdele) totalt go'nat op af en
dansk-noob, og et par dage efter kan man få en tilsvarende cykel
markant billigere. Andre gange ligger der noget lidt mere ondsindet
end uvidenhed bag....
--
-Michael
CBR600info - http://cbr600.dyndns.dk
| |
|
|