Lifan erfaringer søges
Fra : fbm

Dato : 23-10-06 19:54

Nogen der kender til denne model

http://www.lifan.dk/site/Lifan/Produkter/LF200-ll/Tekniske_data/

12000 kr for en kåbemodel uden en masse crom

ikke tosset- eller?

vh Flemming

Fra : Armand

Dato : 23-10-06 20:06

fbm skrev:
> Nogen der kender til denne model
>
> http://www.lifan.dk/site/Lifan/Produkter/LF200-ll/Tekniske_data/
> 12000 kr for en kåbemodel uden en masse crom
> ikke tosset- eller?

Tjaeh :-/
Trods det i sidste uge blev erklæret at Kinøjserne efterhånden havde en
markant andel blandt ny-registreringerne, så er der ikke nogen større
erfaring om den produktgruppe hér. Skepsis er der derimod masser af :-|

En ting der lige slår mig: Særkende á kædetræk i højre side! Hvilken
motor kan dét være at de aber efter??

--
Armand.

Fra : Brian Sørup

Dato : 23-10-06 20:22

> [...]
:-|

> En ting der lige slår mig: Særkende á kædetræk i højre side! Hvilken

Billedet er spejlvendt.....
--
Brian Sørup
Honda VFR 750 F RC36

Fra : Armand

Dato : 23-10-06 20:46

Brian Sørup skrev:

> Billedet er spejlvendt.....

Holddakæftja!

Derved var jeg både vågen og uopmærksom på samme tid

--
Armand.

Fra : Hekto

Dato : 23-10-06 20:30

> En ting der lige slår mig: Særkende á kædetræk i højre side! Hvilken
> motor kan dét være at de aber efter??

Een ting man lige så godt kan lære fra starten er, at de mener det
alvorligt.

Foxconn er en lille biks - hm ... hm - godt nok i elektronikbranchen;
men deres motorkøretøjsfabrikker er sikkert i samme stil. De har
moderne 3D måleudstyr og scannere ... og kopierer HVAD som helst! Check
lige siden ud:

http://www.foxconn.com/

Zongshen kyler mere end 2.000.000 motorer ud af fabrikken hvert år +
det løse! Det er ca. 5.500 motorer i døgnet eller 228 i timen - hvis de
arbejder i 24 timers drift.

http://www.zongshenmotor.com/zongshen/www/en/top1/top1-1.htm
http://www.zongshenmotor.com/zongshen/www/en/top5/top5-1.jsp
http://www.zongshenmotor.com/zongshen/www/en/top4/displaynews.jsp?id=8056

Lifan kører ikke så hårdt på endnu:
http://www.lifan.com/en/75157117316628480/index.asp?parentid=349

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-06 21:12

Armand skrev i meddelelsen
<453d1273$0$12682$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

>En ting der lige slår mig: Særkende á kædetræk i højre side! Hvilken
>motor kan dét være at de aber efter??

NAFIL !

mvh
Orla
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 24-10-06 17:43

Orla Pedersen skrev den 23 okt 2006 i

> Armand skrev i meddelelsen
> <453d1273$0$12682$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> NAFIL !

ROFL!

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Martin

Dato : 23-10-06 20:19

fbm skrev:
> Nogen der kender til denne model
>
> http://www.lifan.dk/site/Lifan/Produkter/LF200-ll/Tekniske_data/
>
> 12000 kr for en kåbemodel uden en masse crom
>
> ikke tosset- eller?
>
> vh Flemming

Du kan høre om folks erfaringer med Lifan mærket inde på
Kinøjserklubbens forum: www.kinojserklubben.dk

Tag også et kig på Regal Raptor inden du beslutter dig. Der er rigtig
mange som har meget gode erfaringer med denne.

Fra : Martin

Dato : 23-10-06 20:23

Martin skrev:

> Du kan høre om folks erfaringer med Lifan mærket inde på
> Kinøjserklubbens forum: www.kinojserklubben.dk
>
> Tag også et kig på Regal Raptor inden du beslutter dig. Der er rigtig
> mange som har meget gode erfaringer med denne

Hov, så ikke at det var en kåbecykel. Så er Regal Raptor nok ikke
for dig.
Jeg har en Loncin cyclone 200 som er fuldstændig identisk med den
lifan du linker til. Bortset fra at min er revision 2 hvorimod den du
linker til er rev 1. Der er blevet rettet en del fejl på den, men jeg
ved ikke hvilke. Der er også kommet en revision 3 med bla skivebremse
bag.
Min ser sådan her ud:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8473

Fra : fbm

Dato : 23-10-06 21:03

[...]

* gad vide om Texas Touring 200 også er den samme cykel?

http://www.texas.dk/texas/product/info.jsp?LinkID=639

Fra : Martin

Dato : 23-10-06 21:13

fbm skrev:

> * gad vide om Texas Touring 200 også er den samme cykel?
>
> http://www.texas.dk/texas/product/info.jsp?LinkID=639

Det er det. Det er netop rev 3. Den nyeste er revision 5 og ser sådan
her ud:
http://www.powersportsmax.com/product_info.php/products_id/377

Der er nok en grund til at første rev sælges så billigt.

Har ikke haft de store problemer med min egen. Har rundet 3000km nu.

Fra : fbm

Dato : 23-10-06 21:21

"Martin" <tini22@hotmail.com> skrev i en meddelelse

fbm skrev:

> [...]

Der er nok en grund til at første rev sælges så billigt.

Har ikke haft de store problemer med min egen. Har rundet 3000km nu.

* tæske flot, men nu 5 gear??
har du en Texas?

Fra : Martin

Dato : 24-10-06 07:49

fbm skrev:

> * tæske flot, men nu 5 gear??
> har du en Texas?

Lifan'en har også kun 5 gear. Motoren er en fml163 på alle
revisionerne.

Jeg kører som sagt Loncin cyclone. Det er rev 2.