Et sæsonspørgsmål
Fra : Ukendt

Dato : 18-10-06 22:22

Hejsan.

Må i år for første gang betale mig fra vinteropbevaring.
Mon en og anden kan oplyse mig en typisk pris for tag over Suzukien i
vintermånederne ?
Kan der evt. anbefales et sted i området Horsens / Vejle ?

Pft. Tommy Jakobsen

Fra : Thomas Makro

Dato : 19-10-06 13:30

Tommy Jakobsen wrote:

> Må i år for første gang betale mig fra vinteropbevaring.
> Mon en og anden kan oplyse mig en typisk pris for tag over Suzukien i
> vintermånederne ?
Jeg har hørt priser fra et par hundrede til over 1000 pr. måned. Men
du bor i den billige ende af landet, hvad dette angår. Men hvad med
private, kender du ikke en eller anden lagermedarbejder, bondekno...
øh landbrugs-ansat eller lign, der for et par kasser øl kan skaffe
dig plads i et lager, lade, udhus eller lign?

Thomas Makro
DMCN #280

Fra : MKS - 74

Dato : 19-10-06 13:42

On Wed, 18 Oct 2006 23:22:10 +0200, "Tommy Jakobsen"
<tommy_at_jakobsen.be> wrote:

>Må i år for første gang betale mig fra vinteropbevaring.

En Sutte'suki man ikke ved hvad man skal gør af i Vejle-området? Den
kører man da i havnen?!?

>Mon en og anden kan oplyse mig en typisk pris for tag over Suzukien i
>vintermånederne ?

De fleste jeg kender plejer at give 2-300 pr./md
..
>Kan der evt. anbefales et sted i området Horsens / Vejle ?

Jeg vil hverken anbefale eller det modsatte, men KS-motor i Vejle har
i det mindste vinteropbevaring:

http://www.ks-motor.dk/index.asp

--
-Michael
CBR600info - http://cbr600.dyndns.dk

Fra : Armand

Dato : 19-10-06 20:36

MKS - 74 skrev:

> En Sutte'suki man ikke ved hvad man skal gør af i Vejle-området? Den
> kører man da i havnen?!?

GRILL

--
Armand.

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 19-10-06 15:22

Hej.
Jeg selv er fra Horsens, og min Honda stilles (for første gang) til
opbevaring ved CVP - Spedalsø i Horsens. De lader på batteriet i løbet af
vinteren, og den står i forsvarligt aflåste/sikrede lokaler med varme på
Jeg er blevet anbefalet stedet fra en anden forhandler, og skal give 125 pr.
måned, fordi der er plader på den. (ellers 325) - Altså noget med om du selv
har den forsikret

John
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=1071

Fra : Niels Munk

Dato : 20-10-06 13:27

"Tommy Jakobsen" <tommy_at_jakobsen.be> wrote in message

> Kan der evt. anbefales et sted i området Horsens / Vejle ?

I har vel også stuer i Horsens / Vejle? Kør den da derind :)
Det gør jeg om vinteren, og det ser skidefedt ud med et
dertil indrettet halogenspot i loftet :)
- Og så er det både varmt, tørt og aflåst :)

/Niels Munk, RF 900 R

Fra : Kenneth T

Dato : 20-10-06 14:33

> [...]
> vintermånederne ?
> Kan der evt. anbefales et sted i området Horsens / Vejle ?

Den stiller man da ind i stuen!
Så har man også noget pænt at kigge på vinteren over.

Eneste problem er jo så at lade være med at starte den :)

-
MVH
Kenneth
ZX12R "Touring"
YZF-R1 "Track-tool"

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-06 14:56

"Tommy Jakobsen" <tommy_at_jakobsen.be> skrev i en meddelelse
> [...]
> vintermånederne ?
> Kan der evt. anbefales et sted i området Horsens / Vejle ?

Tak for alle seriøse forslag. Den med vinteropbevaring i stuen er fristende,
og jeg har faktisk plads ved brændeovnen. Har dog også på fornemmelsen at
husets kvindelige beboere (og de er i klart overtal) ikke vil finde
arrangementet i overensstemmelse med den herskende trend indenfor moderne
boligindretning.
Har derfor i dag truffet aftale med CVP i Horsens om opbevaring til Kr 125 /
måned. Det er da absolut rimeligt.

Mvh. Tommy

Fra : Thomas Makro

Dato : 23-10-06 09:14

Niels Munk wrote:

> I har vel også stuer i Horsens / Vejle? Kør den da derind :)
> Det gør jeg om vinteren, og det ser skidefedt ud med et
> dertil indrettet halogenspot i loftet :)

Uuuh det lyder smukt smukt. Du tager vel lige et par billeder, så vi
andre også kan nyde det smukke syn?

--
Thomas Makro
DMCN #280

Fra : Niels Munk

Dato : 23-10-06 16:38

"Thomas Makro" <thomasmakro@vip.cybercity.dk> wrote in message

Uuuh det lyder smukt smukt. Du tager vel lige et par billeder, så vi
andre også kan nyde det smukke syn?

Det skal jeg gøre, så snart den kommer ind :)

/Niels Munk