Saltning :-(
Fra : Peter

Dato : 16-10-06 06:52

Hvor utroligt det end lyder, så er der ifølge Vintertrafik saltet enkelte
strækninger på Fyn og Sjælland her til morgen

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-10-06 07:05

Peter wrote:
> Hvor utroligt det end lyder, så er der ifølge Vintertrafik saltet enkelte
> strækninger på Fyn og Sjælland her til morgen

Tak for advarslen!

note to self : vask MC i eftermiddag, lån Anne Mettes CB'er i morgen

--
vh
Torben

Fra : Peter

Dato : 16-10-06 07:25

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message

> Tak for advarslen!
>
> note to self : vask MC i eftermiddag, lån Anne Mettes CB'er i morgen

Det er rigtigt. Hvorfor lade det gå ud over en Yamaha, når det istedet kan
gå ud over en Honda

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : PMH

Dato : 16-10-06 07:32

"Peter" <fiktiv@invalid> skrev i en meddelelse

> Det er rigtigt. Hvorfor lade det gå ud over en Yamaha, når det istedet kan
> gå ud over en Honda
>
> --

Fordi en Honda kan holde til det.

PMH

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-10-06 07:57

Peter wrote:

> Det er rigtigt. Hvorfor lade det gå ud over en Yamaha, når det istedet kan
> gå ud over en Honda

Honda'en _er_ allerede grim

--
vh
Torben

Fra : MKS - 74

Dato : 16-10-06 09:16

On Mon, 16 Oct 2006 08:56:42 +0200, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>Honda'en _er_ allerede grim

Så den passer til konen eller hva'? .

--
-Michael
CBR600info - http://cbr600.dyndns.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-10-06 12:42

MKS - 74 skrev:

> Så den passer til konen eller hva'? .

Jeg henter popcorn og cola!
Hans
http://kortlink.dk/2rrz

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-10-06 13:00

Hans Paulin (6310) wrote:

> Jeg henter popcorn og cola!

og jeg videregiver MKS's adresse til konen

--
vh
Torben

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-10-06 13:03

Torben Scheel skrev:

> og jeg videregiver MKS's adresse til konen

Ja, dén var straks værre!
Hans
http://kortlink.dk/2rrz

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-06 09:29

> Hvor utroligt det end lyder, så er der ifølge Vintertrafik saltet enkelte
> strækninger på Fyn og Sjælland her til morgen

Fandens osse, så er det ved at være slut på sæsonen. Det ser på fyn, ud som
om det er den nye motorvej eller A9.

Fra : CL

Dato : 16-10-06 15:34

> Hvor utroligt det end lyder, så er der ifølge Vintertrafik saltet enkelte
> strækninger på Fyn og Sjælland her til morgen

> [...]
Det er garanteret en grafik fejl, det er ikke gul farve.

Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 16-10-06 17:11

CL wrote:

> Det er garanteret en grafik fejl, det er ikke gul farve.

Enig - den er ikke "gul nok", og den er i selve billedfilen - de "rigtige"
farver bliver da lagt ind over med noget java-halløj (og der er i
øvrigt "små gule pletter" flere steder).

Det ser gudskelov ud til at det bliver lidt "varmere" de næste par dage, men
det er jo desværre ved at være den tid, hvor de lede saltbøssesvin begynder
at klappe i deres små fedtede lapper :(

--
Mvh Thomas Gulholm aka GT | Yamaha XJ 600, 1986
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=1010

Fra : CL

Dato : 17-10-06 17:15

"CL" <ddd@ddd.dd> skrev i en meddelelse

> "Peter" <fiktiv@invalid> skrev i en meddelelse

> Det er garanteret en grafik fejl, det er ikke gul farve.

Og det var en fejl
Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 16-10-06 20:23

"Peter" <fiktiv@invalid> skrev i en meddelelse
> Hvor utroligt det end lyder, så er der ifølge Vintertrafik saltet enkelte
> strækninger på Fyn og Sjælland her til morgen

Ja, det er fáme* %§# med at komme i gang så tidligt som muligt. Tænk hvis vi
får en mild vinter, så ka´ bøssemanden ikke tjene rigtig mange penge. Der
skulle da nødigt være salt tilovers, når det bliver forår!!!!!
((((((((((((((

mvh Jens
Sydals.

Fra : Peter

Dato : 31-10-06 21:11

"Peter" <fiktiv@invalid> wrote in message
> Hvor utroligt det end lyder, så er der ifølge Vintertrafik saltet enkelte
> strækninger på Fyn og Sjælland her til morgen

Denne gang er det ikke en fejl i grafikken på Vintertrafik. Hele Nordjylland
har fået en tur med saltbøssen.

--
FJR1300A & NTV650

Fra : Svend Augsburg

Dato : 31-10-06 22:19

Peter <fiktiv@invalid> skrev:

> [...]
>news:45331e42$0$49200$14726298@news.su nsite.dk...
>
>Denne gang er det ikke en fejl i
>grafikken på Vintertrafik. Hele Nordjylland

Ser da ud til at Sjælland slap... og det bliver fint vejr på
lørdag...

Fra : Peter

Dato : 31-10-06 22:26

"Svend Augsburg (slet 9ODUF)" <svend@9ODUFc.dk> wrote in message

> Ser da ud til at Sjælland slap... og det bliver fint vejr på
> lørdag...

Ja, men har du set vejrudsigten for de næste to dage. Jeg er bange for at de
salter hele landet inden weekenden

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : Rene Joergensen

Dato : 02-11-06 13:29

Svend Augsburg <svend@9ODUFc.dk> wrote:

> Ser da ud til at Sjælland slap... og det bliver fint vejr på
> lørdag...

De havde da saltet ude på motorvejen, så mon ikke de også har saltet på
de lidt større veje.

--
-René

Fra : Svend Augsburg

Dato : 03-11-06 09:24

Rene Joergensen <nospam@fzr.dk> skrev:

>De havde da saltet ude på
>motorvejen, så mon ikke de også har saltet på
>de lidt større veje.
>
>--
>-René

Hmm, så må jeg jo heller sætte den nye terassedør i, jeg har
lovet.......