Tyvstjålet !
Fra : Ole

Dato : 13-10-06 09:52

Natten til fredag mistede jeg min kære Yamaha FJ1200 ABS.
Ser du den, bliver tilbudt reservedele el.l. vil jeg gerne høre nærmere.
Stod i min carport i 8900.

Årgang 1993.
Model 3XW...
Original lak, blå/hvid med lilla stribe.
Registreringsnummer EV 16227
Km: ca 63.000

Særlige kendetegn:
Specielle spejle.
Forhøjet kåbeglas.
Udstødning i poleret rustfrit (4-2), mærke: "Predator"
Ristfri kædeskærm med "FJ1200" udskåret.
Givi topboks (den store model til 2 hjelme).

Tyveriet er anmeldt til politi og forsikring.

Maskinen er i rigtig god og velholdt stand.
Hvad er handelsprisen for sådan en (af hensyn til forsikringen) når den skal
købes ved en forhandler?

mvh Ole

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-10-06 10:29

Ole wrote:

> Maskinen er i rigtig god og velholdt stand.
> Hvad er handelsprisen for sådan en (af hensyn til forsikringen) når den skal
> købes ved en forhandler?

Ærgerligt! Nogen tror at de er over 70k værd fra '91 har jeg set i DBA,
nok mest sælgerne. Jeg håber at den vender tilbage uskadt.

--
vh
Torben

Fra : Thomas Jensen

Dato : 13-10-06 11:42

> Tyveriet er anmeldt til politi og forsikring.

få lavet nogle billeder og giv dem til taxaérne i byen.
Det gjorde en fra klubbens kæreste.
Den blev fundet under 24 timer senere af en chauffør der skulle træde afpå
naturens vejne ved et skur 500 meter fra hvor den var blevet stjålet

Thomas Jensen
Honda CBR1000F ´94 & DT125LC ´88
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Capstardk

Dato : 13-10-06 12:11

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Den blev fundet under 24 timer senere af en chauffør der skulle træde afpå
> naturens vejne ved et skur 500 meter fra hvor den var blevet stjålet

Ja, det må jeg også sige.
Få gang i printeren og så en hurtig omdeling.

Føler med dig.
Mvh
Casper

Fra : Ralph Køster

Dato : 13-10-06 13:16

Du behøver ikke billeder.
Har samme erfaring den blev dog fundet på en øde generatorstation efter kun
een time.
Kun i kraft af reg. nr.

Så ring til taxa og få den efterlyst.
De fleste taxacentraler forlanger dog at der er en dusør på mindst 500,-

Ralph. (tidl. taxachauffør)

Fra : Andersen [3650]

Dato : 13-10-06 19:34

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en meddelelse
> Den blev fundet under 24 timer senere af en chauffør der skulle træde afpå
> naturens vejne ved et skur 500 meter fra hvor den var blevet stjålet

Så det altså derfor der lugter af pis i mange skure.
Taxichaufførene går og pisser i dem. Svin!

Fra : Anton Hansen

Dato : 14-10-06 09:21

Ole wrote:

> [...]

> Maskinen er i rigtig god og velholdt stand.
> Hvad er handelsprisen for sådan en (af hensyn til forsikringen) når den skal

Er der et sted hvor vi kan se et billede af den? Det vil jo gøre det noget
lettere at genkende den hvis vi ser den.

mvh Anton

Fra : Ole

Dato : 14-10-06 20:30

Jeg prøver at få et billede på dk.binær.motor.

mvh Ole