Suzuki lædertøj
Fra : TriDane

Dato : 07-10-06 14:55

Er der nogen der ved om Joe Rocket har en Europæisk importør så man kan
købe denne:

http://www.splathat.com/BrandNameApparel/Joe_Rocket/leather_replica/replica
..shtml

Hvis man skulle købe en anden Suzuki læderjakke + bukser til en sort/rød
mc, hvilken kunne det så være?

mvh.
Kim

GSX-R 1100 1987

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 07-10-06 20:02

TriDane skrev:
> [...]
> .shtml
>
> Hvis man skulle købe en anden Suzuki læderjakke + bukser til en sort/rød

Jeg har købt mit her
http://www.waco-der-lederschneider.de/
Syet efter mål, og i en super kvalitet.
Du bestemmer selv designet

Du kan se lidt af min dragt på nogle af disse billeder
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=1470

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Steen Gruby

Dato : 07-10-06 20:05

On Sat, 07 Oct 2006 21:01:57 +0200, "Dan \"748\" Dethlefsen"
<748@dethlefsensOST.dk> wrote:

Hej Dan.

>Du kan se lidt af min dragt på nogle af disse billeder
>http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=1470

Den der bule på midten af jakken -
Er det en skrædderfejl ? )))))

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 07-10-06 21:00

Steen Gruby skrev:
> On Sat, 07 Oct 2006 21:01:57 +0200, "Dan \"748\" Dethlefsen"
> <748@dethlefsensOST.dk> wrote:
>
> Hej Dan.
>
> Den der bule på midten af jakken -
> Er det en skrædderfejl ? )))))

Foran eller bagpå

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Steen Gruby

Dato : 07-10-06 21:04

On Sat, 07 Oct 2006 21:59:58 +0200, "Dan \"748\" Dethlefsen"
<748@dethlefsensOST.dk> wrote:

Hej Dan.

>Foran eller bagpå

Foran naturligvis
Jeg tror jeg prøver din skrædder.
Lidt camuflage er ikke af vejen )

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 07-10-06 21:25

Steen Gruby skrev:
> On Sat, 07 Oct 2006 21:59:58 +0200, "Dan \"748\" Dethlefsen"
> [...]

Dada................

Skal du have nyt læder ?

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Steen Gruby

Dato : 07-10-06 21:33

On Sat, 07 Oct 2006 22:24:48 +0200, "Dan \"748\" Dethlefsen"
<748@dethlefsensOST.dk> wrote:

Hej Dan.

>Skal du have nyt læder ?

Yes Sire.
Næste år

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 07-10-06 22:07

Steen Gruby skrev:
> On Sat, 07 Oct 2006 22:24:48 +0200, "Dan \"748\" Dethlefsen"
> <748@dethlefsensOST.dk> wrote:
>
> Hej Dan.
>
> Yes Sire.
> Næste år

Med pukkel både foran og bagpå ?

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Steen Gruby

Dato : 07-10-06 22:24

On Sat, 07 Oct 2006 23:06:58 +0200, "Dan \"748\" Dethlefsen"
<748@dethlefsensOST.dk> wrote:

Hej Dan.

>Med pukkel både foran og bagpå ?

OK med den foran.
Hængerøven taler vi ikke om

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : flopper

Dato : 08-10-06 08:11

> Hej Dan.

> OK med den foran.
> Hængerøven taler vi ikke om
>
> --
hun skal vel ha sin egen !

Fra : Jim Andersen

Dato : 09-10-06 07:51

Steen Gruby wrote:
> Den der bule på midten af jakken -
> Er det en skrædderfejl ? )))))

Må det være. Vi andre har ikke bulen på jakken. Den sidder længere nede.....

/jim

Fra : TriDane

Dato : 07-10-06 21:46

"Dan \"748\" Dethlefsen" <748@dethlefsensOST.dk> wrote in

> [...]
> Syet efter mål, og i en super kvalitet.
> Du bestemmer selv designet
>
> Du kan se lidt af min dragt på nogle af disse billeder

Det ser meget tiltalende ud. Må man være så fri at spørge, hvad det har
kostet?

mvh.

Kim
GSX-R 1100 1987

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 07-10-06 22:22

TriDane skrev:
> [...]
>>>

> http://www.splathat.com/BrandNameApparel/Joe_Rocket/leather_replica/re

> Det ser meget tiltalende ud. Må man være så fri at spørge, hvad det har

Jeg har givet 1150 euro (ca. 8550 kr.-) incl. rygskinne efter mål &
kneesliders + forsendelse.
Prisen er noget afhængig af hvad du vil have, dit design, pukkel på
ryggen, 2-delt, Heldragt, ect ect ect

Men gør som jeg, send dem et mail med en forspørgelse så vender de retur
med en pris i løbet af et par dage.

Jeg ville oprindeligt have haft en Danise-dragt i Ducati design, sådan
koster fra 1000 euro, men fik af en tysk Ducati-forhandler rådet at købe
en dragt hos Waco istedet for, da kvaliteten var meget bedre end en
Dainese og efter jeg har fået min dragt kan jeg kun give forhandleren
ret, min foregående dragt var en Dainese
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=1236

Dog skulle den nye dragt bruges over ca. 2000 km før den var rigtig
behagelig at have på.
Især på Banedage er det rart med en dragt syet efter mål, den støtter de
rigtige steder ved især svingkørsel, kan nok ikke forklares, skal nok
prøves
Alt i alt er jeg rigtig glad for min Waco dragt, det var jeg også for
min foregående Dainse, men denne er bare bedre

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S