Juhuu... Ny knallert.... :-) Rf900R
Fra : Niels Poulsen

Dato : 02-10-06 17:04

Weee.. den flytter sig nu noget bedre end den goe gamle Gsx600f

syntes bare lige jeg ville sende en hilsen her fra Norge

Niels

RF900R

Fra : Johan Vikkelsøe-Pede~

Dato : 02-10-06 18:34

Velkommen i supersporttourer klubben... ;)
MVH
Johan
YZF1000R thunderace

Fra : Ervin Metzdorf

Dato : 02-10-06 20:02

Tillykke
Virkelig lækker cykel -den blir du glad for.
mvh Ervin
http://www.dfmc.dk/?id=324

Fra : Niels Munk

Dato : 02-10-06 20:12

"Niels Poulsen" <nrp@12get.dk> wrote in message
> [...]

Hey! - og tillykke med den alt for fede maskine!

Vi er en stribe RF-ejere, som har besluttet os for at
DK mangler en klub for denne alt for oversete maskine :)

Opstartsmødet blev afholdt så sent som i lørdags, så det er
stadig meget nyt, ligeså er hjemmesiden www.rf-klubben.dk

Hold øje med den de næste par uger, hvis et medlemskab
er af interesse. Det er gratis :)

/Niels Munk
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5598

Fra : Jens. B. Rasmussen

Dato : 03-10-06 15:48

"Niels Munk" <spam*sletdette*@sejeniels.dk> wrote in message
> [...]
> stadig meget nyt, ligeså er hjemmesiden www.rf-klubben.dk
>
> Hold øje med den de næste par uger, hvis et medlemskab

Jamen det var da dejligt og jeg ser frem til at der bliver lidt mere info på
jeres hjemmeside om hvordan man melder sig ind osv.

Jens B. Rasmussen
RF900 - sort og årgang 1994
www.kantanamc.dk

Fra : Niels Munk

Dato : 03-10-06 17:05

"Jens. B. Rasmussen" <rf900@email.danmark> wrote in message

> Jamen det var da dejligt og jeg ser frem til at der bliver lidt mere info
> på jeres hjemmeside om hvordan man melder sig ind osv.

Nemlig - det er ét af de punkter vi mangler at få lavet, inden der bliver
reklameret alt for meget, i bl.a. touring-nyt og på mcgalleriet osv...

- Men klubben er endelig en realitet :)

/Niels Munk