RR: Nye MotoGP 800cc tests - Video
Fra : MKS - 74

Dato : 30-09-06 20:56

http://video.motogp.com/ppv_multimedia2/491/491818_53854.wmv

(copy paste til WMP eller lign.)

--
-Michael

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 30-09-06 21:33

MKS - 74 skrev:
> http://video.motogp.com/ppv_multimedia2/491/491818_53854.wmv
>
> (copy paste til WMP eller lign.)

Tak

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S
www.dethlefsens.dk
www.robertsmc.dk

Fra : Lars Bo Johansen

Dato : 01-10-06 10:37

Hmmmm dejlig lyd,man glæder sig allerede til den nye sæson.Puh det bliver en
lang vinter

Fra : Janner

Dato : 01-10-06 15:08

Hvordan får man sin media player til spille denne ??? copy og paste til hvor
?

/Jan

Fra : MKS - 74

Dato : 01-10-06 15:18

On Sun, 1 Oct 2006 16:08:16 +0200, "Janner"
<NOT_VALID@NOT_VALID.NOT_VALID> wrote:

>Hvordan får man sin media player til spille denne ??? copy og paste til hvor

Lidt forskelligt afhængig af hvilken version du har, find "filer" i
menuen og derefter "åbn URL-adresse".

--
-Michael
CBR600info - http://cbr600.dyndns.dk/CBR600data.html

Fra : Capstardk

Dato : 01-10-06 19:26

> Lidt forskelligt afhængig af hvilken version du har, find "filer" i
> menuen og derefter "åbn URL-adresse".

Det har jeg også gjordt, men mit spyware prøgram er helt oppe og ringe.
Der er nok en del spyware på siden :-/

Fra : MKS - 74

Dato : 01-10-06 20:10

On Sun, 1 Oct 2006 20:25:34 +0200, "Capstardk" <cscs@webspeed.dk>
wrote:

>Det har jeg også gjordt, men mit spyware prøgram er helt oppe og ringe.
>Der er nok en del spyware på siden :-/

Mener du at der er en risiko for spyware-infektion ved at åbne en
wmv-fil fra MotoGP's hovedsite? I så fald må du nok lige specificere
denne lidt nærmere ...

--
-Michael

Fra : Capstardk

Dato : 02-10-06 06:47

> Mener du at der er en risiko for spyware-infektion ved at åbne en
> wmv-fil fra MotoGP's hovedsite? I så fald må du nok lige specificere
> [...]

Kan jeg ikke.
Ikke andet end mit spywaredoctor program nægtede at gå på siden og blev ved
med at komme med advarsler.
/Casper

Fra : MKS - 74

Dato : 02-10-06 08:14

On Mon, 2 Oct 2006 07:47:16 +0200, "Capstardk" <cscs@webspeed.dk>
wrote:

>Kan jeg ikke.
>Ikke andet end mit spywaredoctor program nægtede at gå på siden og blev ved
>med at komme med advarsler.

En sådan uspecifik advarsel kan man IMO reelt set ikke bruge til ret
meget, mange af den slags programmer bedømmer jo visse ting som en
trussel selvom der faktuelt ingen er...