Reservedele til Honda CBR1000f
Fra : Rune Espensen

Dato : 29-09-06 17:02

Hejsa

Jeg er i den uheldige situation at kølesystemet er gået sig en tur på min
Honda, og mangler reservedel for at ordne det.

Jeg har fået at vide at at der er omkring 14 dages ventetid - og det er jo
længe, når sæsonen går på hæld... er der tilfældigvis nogen der kender til
et lokalt lager i DK der kunne have sådan noget liggende ? Helt specifikt
drejer det sig om et three-way joint til slangesystemet med Honda part
nummer 19501-ms2-000

/Rune

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 29-09-06 17:42

Rune Espensen wrote:

> [...]

> et lokalt lager i DK der kunne have sådan noget liggende ? Helt specifikt
> drejer det sig om et three-way joint til slangesystemet med Honda part

www.davidsilverspares.co.uk
hvis de har det liggende på hylden har du det efter 3 arbejdsdage.

/
Jesper

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 29-09-06 18:03

"Rune Espensen" <sletligedetteherrune@sletligedetteherpika.dk> skrev i en
meddelelse news:451d4371$0$3491$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> et lokalt lager i DK der kunne have sådan noget liggende ? Helt specifikt
> drejer det sig om et three-way joint til slangesystemet med Honda part

www.onlineparts.dk
Pris 120,- + porto. Vil sikkert kunne skaffes i løbet af ganske få dage.
Hilsen Matthias, som ikke har noget med Online parts at gøre.