Aars mc-marked
Fra : Brian S. Jensen

Dato : 29-09-06 09:25

Ville lige høre om der er nogen, der skal til aars mc-marked. Kører fra
djursland ved 8-9 tiden, så kunne vi måske følges

Mvh

Brian

Fra : Anders Majland

Dato : 29-09-06 11:03

> Ville lige høre om der er nogen, der skal til aars mc-marked. Kører fra
> djursland ved 8-9 tiden, så kunne vi måske følges

Hvad sker der og hvor i års ?
(har kun 30km derop så det var da en ide)

Fra : Jan A Jensen

Dato : 29-09-06 11:23

> Hvad sker der og hvor i års ?
> (har kun 30km derop så det var da en ide)

se:
http://www.aars-stumpemarked.dk/

--
Jan A Jensen.
http://www.mccustomclubaalborg.dk

Fra : Anders Majland

Dato : 29-09-06 13:24

> http://www.aars-stumpemarked.dk/

Galleriet fra foråret giver nok et godt billede af hvad man kan forvente

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-06 11:28

Anders Majland skrev i meddelelsen
<451cef71$0$2084$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...

>Hvad sker der og hvor i års ?
>(har kun 30km derop så det var da en ide)

Noget salgs/stumpemarkedshalløj i messehallen. 10 - 16 såvidt jeg husker.

mvh
Orla
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Brian S. Jensen

Dato : 29-09-06 12:48

http://www.aars-stumpemarked.dk/

MC udstilling og stumpemarked

I morgen lørdag fra 10 til 16

Adressen kan findes via linget

Mvh

Brian

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-06 08:47

Og det burde så omdøbes til "Aars mc-uden-afgift-marked" :-/ Kun BMW,
(Haldrup), og "Kineserne", (Ove Ovesen ?) var representeret med nye
køretøjer.

En beklædningsstand havde en smule Louis grej,.... til dobbelt pris af hos
kilden

mvh
Orla, som nøjedes med mc-nøglen, tak Verner
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : J.C.Kløve

Dato : 02-10-06 08:03

Orla Pedersen skrev:
> [...]
> køretøjer.
>
> En beklædningsstand havde en smule Louis grej,.... til dobbelt pris af hos

Ja det var eksklusiv spild af tid - hvis bortses fra køreturen - ja
det regnede godt nok ad H-til men hvad gør det, når man har regntøj
og dæk med godt greb i det våde :-/

--
Dun@nt