Køb og montering af nye dæk i Tyskland
Fra : Christian

Dato : 28-09-06 21:02

Hejsa alle

Jeg ville lige høre om nogle af jer havde erfaring med overstående..??

Jeg tænker på om nogen af jer har kørt ind på et tysk service værksted, og
fået det hele lavet der..?

Hvordan var det... pris og oplevelse..?

--Christian

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-09-06 22:58

"Christian" <news@chrkrist.dk> writes:

> Jeg tænker på om nogen af jer har kørt ind på et tysk service
> værksted, og fået det hele lavet der..?

Jeg havde et baghjul med til Motorradtechnik i Oeversee lidt syd for
grænsen. Venlig betjening (fint engelsk), betaling med Dankort (ikke
visa) og hurtig udskiftning af dækket. For tre år siden gav jeg 1350
for et Pilot Road 160/60 når jeg selv havde fælgen med.

Sidst jeg handlede der havde de lukket onsdag formiddag.

Her er deres hjemmeside: <http://www.motorradtechnik.de/>

*suk* - de har også danske priser på deres cykler :-/
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 @ DT125R

Fra : Erling Christensen

Dato : 29-09-06 21:38

On Thu, 28 Sep 2006 23:58:22 +0200, Jes Vestervang
<jes.vestervang@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Her er deres hjemmeside: <http://www.motorradtechnik.de/>
>
>*suk* - de har også danske priser på deres cykler :-/

Jeg fik monteret et Michelin Pilot Road 160/60-17" til 1260 kr.... alt
incl. samme sted....

Tror faktisk det ikke kan gøres meget billigere hvis man skal have det
monteret og afbalanceret...

Jeg ender nok med at køre der ned igen og få sat nye dæk på....
Mvh

Erling Christensen
Honda CBR600 F2 '93
http://www.min-mc.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-09-06 21:50

Erling Christensen <pointman@fabel.dk> writes:

> Jeg fik monteret et Michelin Pilot Road 160/60-17" til 1260
> kr.... alt incl. samme sted....

Måske det var det samme jeg gav, det er trods alt et par år siden
....og nej, jeg tror heller ikke det kan gøres meget billigere. Køber
man dæk hos reifenversand.com kan man få dækket for lidt over 1000,-,
men så skal det jo også lige monteres.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R