Vampire potte og dele
Fra : Janus

Dato : 26-09-06 20:06

Jeg købte en cykel med sådan en Vampirepotte på, jeg kan vist absolut ikke
klage over lyden i den. Har faktisk ikke hørt noget bedre, men det er jo nok
en smagssmag... Anyway - hvor kan man købe dele til sådan en svend? Hvem
forhandler Vampire i DK?

Hygge
Janus

Fra : Lars Nielsen

Dato : 26-09-06 22:41

"Janus" <aaa@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> klage over lyden i den. Har faktisk ikke hørt noget bedre, men det er jo
> nok en smagssmag... Anyway - hvor kan man købe dele til sådan en svend?

Vampire potterne produceres af BSM i holland?, og kan for eksempel købes ved
davidsilverspares i england... - der købte jeg mit sæt...!

- Hvad mangler du til dem???

/ Lars

Fra : Janus

Dato : 27-09-06 17:28

"Lars Nielsen" <lars_concordia@hotmail.com> wrote in message

> "Janus" <aaa@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Vampire potterne produceres af BSM i holland?, og kan for eksempel købes
> ved davidsilverspares i england... - der købte jeg mit sæt...!
>
> - Hvad mangler du til dem???

Pakningen lige hvor det tynde rør går ind i selve potten, der er begyndt at
komme sod ud

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-06 18:32

> "Lars Nielsen" <lars_concordia@hotmail.com> wrote in message

> Pakningen lige hvor det tynde rør går ind i selve potten, der er begyndt
> at komme sod ud

BSM importøren er Jysk motor lager ( JML ), de har forhandler over hele
landet, jeg er en af dem.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc