Værdi af afgift
Fra : Per Larsen

Dato : 25-09-06 22:09

Hej Gruppe

STORE IDIOTER, så lad god andres ting være i fred !!!!!!!!!!

Undskyld med skulle lige ud med det, men her kommer historien og
spørgsmålet.

Søndag aften, 2 timers badminton, kommer ud, MC er væk. fuck !

Politiet finder den ca 5 km væk juhuuuuuu, indtil den venlige betjent
fortæller at den er totalt udbrændt ;-((

Ja, der var kun ansvar på, og ja den var aflåst.

Nå, men nu står jeg med en udbrændt Bandit 600 fra 97, som måske har nogle
reservedele der kan reddes, men ellers kun er registreringsafgiften værd.
Jeg har undersøgt afgiften på en sådan hjemtaget fra Tyskland, og den er ca.
30.000.

Nu er spørgsmålet, hvad kan/skal jeg sælge den for, håber på lidt input fa
gruppen.

Vh.

Per Larsen
Vi fodrer med foder fra www.HKFoder.dk

Fra : Steen Gruby

Dato : 25-09-06 22:15

On Mon, 25 Sep 2006 23:09:22 +0200, "Per Larsen"
<perAA@TTfamlarsen.dk> wrote:

Hej Per.

> [...]
>Jeg har undersøgt afgiften på en sådan hjemtaget fra Tyskland, og den er ca.

Fanden tage de knoldesparkere.
Men midt i ulykken bør du lige vende skråen en gang og tænke.
Selv om den er udbrændt kan stellet være intakt, og det er det
afgiften er betalt på.
nogle af delene kan måske også reddes - Sådan rent teoretisk.
Og så er det nærliggende at indkøbe en donor i Tyskland med det formål
at genopbygge cyklen.
Blot en tanke

>Nu er spørgsmålet, hvad kan/skal jeg sælge den for, håber på lidt input fa
>gruppen.

Tænk!

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 26-09-06 00:05

"Per Larsen" <perAA@TTfamlarsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ca. 30.000.
>
> Nu er spørgsmålet, hvad kan/skal jeg sælge den for, håber på lidt input fa

Du skal ikke sælge den som den er. Det giver ikke noget. Skil liget ad, mal
stellet. Køb så en cykel i Tyskland og flyt det hele over i det danske stel
(forudsætter selvfølgelig at det er ok). Så skal der jo ikke betales afgift.
Det er godt nok ikke helt efter reglerne, men det er der jo ingen der kan
se.
I augustnr. af "Mopped" var der to Banditter: 600 N 3.97 40892km
garage/sommercykel blåmetal euro 2300,- tlf: 0173/9487561, og en 600 S 4.97
51000km garagecykel blåmetal en ejer euro 2150,- tlf: 0401/6428306. De er
nok væk, ved heller ikke hvor i D det er men som du kan se så er det da
til at have med at gøre. Det er begge cykler med 78 hk. Der kan være
droslede cykler imellem, jeg ved ikke med Banditter, men det skal man
kontrolere.

mvh Jens
Sydals.

Fra : Per Larsen

Dato : 26-09-06 16:00

> [...]
> afgift. Det er godt nok ikke helt efter reglerne, men det er der jo ingen

Det kan jeg godt se, så kunne jeg have en ny med mindre KM og mere udstyr
til kr. 15 - 20.000, som herhjemme ville stå til i omegnen af 50K

Jeg har ikke rigtigt mod på det, og man kunne jo forestille sig at der var
en anden have mod på det, jeg prøver DBA. Hvis der da ikke er en herinde der
vil give et godt bud.

/per

Fra : Bruno lind

Dato : 26-09-06 19:35

kan du ikke sende mig et billed af stellet og hvad der ellers er tilbage??

mvh b.l

> [...]
> en anden have mod på det, jeg prøver DBA. Hvis der da ikke er en herinde

Hent en gratis SPAMfighter her.

Hent en gratis SPAMfighter her.