Knastkædestrammer fra Davidsilverspares
Fra : Thomas Jensen

Dato : 25-09-06 17:01

Hej,

jeg skal have bestilt en knastkædestrammer til min CBR1000F.
En knastkædestrammer koster 48 pund.
Men under den står der "Camchain tensioner blade", er det noget der også
skal købes, eller der det med strammeren ?
Jeg har kigget i værkstedshåndbogen, men kan ikke helt finde noget med
Camchain tensioner blade deri.

Thomas Jensen
Honda CBR1000F ´94 & DT125 ´88
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : MKS - 74

Dato : 25-09-06 17:48

On Mon, 25 Sep 2006 18:00:59 +0200, "Thomas Jensen"
<thomas@thomas-jensen.dk> wrote:

> [...]
>skal købes, eller der det med strammeren ?
>Jeg har kigget i værkstedshåndbogen, men kan ikke helt finde noget med

Jeg tror at det de kalder Camchain tensioner blade er partno.
14510-MM5-640 (står i deres stockfile til £18.50). Den officielle
betegnelse er Camchain (tensioner) slipper og er nr. 4 på denne fiche:

<http://www.bike-parts.fr/pieces-promo-215-13MZ2P41-CBR1000FR-1994-E__0400-.html>

(Selve strammeren er nr. 3 eller partno. 14500-MZ1-000).

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele m.m. til salg på:

Fra : Thomas Jensen

Dato : 25-09-06 17:52

Den officielle
> betegnelse er Camchain (tensioner) slipper og er nr. 4 på denne fiche:
>
> <http://www.bike-parts.fr/pieces-promo-215-13MZ2P41-CBR1000FR-1994-E__0400-.html>

ok tak for det.
Den behøves jo ikke skiftes så vidt jeg kan se.
Ligner jo bare holderen til knastkædestrammeren.

Fra : CL

Dato : 25-09-06 18:37

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en meddelelse
> Den officielle

Ja nr 4 og nr 6

> ok tak for det.
> Den behøves jo ikke skiftes så vidt jeg kan se.
> Ligner jo bare holderen til knastkædestrammeren.

Det er de skinner som kæden glider på og nej
det er normalt ikke noget der skal skiftes.

Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : MKS - 74

Dato : 25-09-06 18:52

On Mon, 25 Sep 2006 19:36:42 +0200, "CL" <ddd@ddd.dd> wrote:

>Ja nr 4 og nr 6

De er dog ikke identiske, 4'eren har DSS som sagt til £18.50, mens
6'eren (camchain guide A - 14620-MM5-003) ikke står i deres
stockfile..

--
-Michael
CBR600info - http://cbr600.dyndns.dk/CBR600data.html

Fra : CL

Dato : 25-09-06 19:02

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse

> De er dog ikke identiske, 4'eren har DSS som sagt til £18.50, mens
> 6'eren (camchain guide A - 14620-MM5-003) ikke står i deres
> stockfile..

Okay men jeg har endnu tilgode at spørge på noget ved DSS
uden at jeg har fået en pris på det (selvom det ikke står i deres
stokfile)

Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : MKS - 74

Dato : 25-09-06 19:11

On Mon, 25 Sep 2006 20:01:55 +0200, "CL" <ddd@ddd.dd> wrote:

>Okay men jeg har endnu tilgode at spørge på noget ved DSS
>uden at jeg har fået en pris på det (selvom det ikke står i deres
>stokfile)

Ork ja, de kan skaffe (stort set) alt, men det der står på deres HP er
in-stock (selvom de _har_mere) og i stock-filen og er som regel rigtig
billigt, resten skaffer de eksternt fra og det er (oftest) lige knap
så billigt, men med en god rabat sammenlignet med så mange andre
steder....