leo vinci
Fra : ultima

Dato : 25-09-06 12:54

hey hey folkens...

Min leo vinci potte er begynt at larme.. og jep den havde brændt alt
indmaden væk ... jeg fik så det råd at jeg jo bare kunne putte noget
rockuld eller glasuld iden.. men sv'erne blæser det åbenbart bare ud eller
brænder det af ... hvad er det lige der skal i ??

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 25-09-06 13:43

ultima skrev:

> [...]
> rockuld eller glasuld iden.. men sv'erne blæser det åbenbart bare ud eller
> brænder det af ... hvad er det lige der skal i ??

Hvad med rigtig dæmper uld? Burde kunne fås hos enhver mc forhandler.

--

// brian - SV1000S K6

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 25-09-06 13:50

Brian Lund Larsen skrev:

> Hvad med rigtig dæmper uld? Burde kunne fås hos enhver mc forhandler.

Glemte lige - teknikken kan måske også spille ind - det skal jo ikke
bare stoppes ned i, men pakkes rigtig, der er en howto her:
http://www.motorcyclistonline.com/howto/122_0309_howto/

--

// brian - SV1000S K6

Fra : Moller

Dato : 25-09-06 13:49

ultima skrev:
> [...]
> rockuld eller glasuld iden.. men sv'erne blæser det åbenbart bare ud
> eller brænder det af ... hvad er det lige der skal i ??

   Rigtig langhået dæmperuld... de nærig ticks med rockuld osv. kan ikke
bruges på en V2 maskine, som du nu selv ha opdaget :) og så dæmper de
helle ik så godt :)

   De kan købes hos nogen få forhandlere, ellers har louis.de dem også.

   VH
   Moller

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-06 00:27

Tja der er andre der har fundet ud af noget andet til Sukier

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=23549

PE

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-06 11:07

hvad med at pakke den med uld, og så ligge brændtæppe omkring "fløjten" ??

Så kan det ikke komme ud, eller brænde af..

Mvh
Morten

Fra : Preben Otto Jensen

Dato : 26-09-06 17:46

Der kan bruges rockwool rørskåle (fås i mange størelser)
Kan tåle op til 650grader(vi har førhend leveret de del en mcforretning
her i nærheden og de blev brugt på crosser)
Ellers kerolein som er en keramisk fibermåtte der tåler over 1400grader
Kan købes hos de fleste isoleringsfirmaer