Hvilken syerske (sjælland) til skift af ly~
Fra : Kim

Dato : 23-09-06 12:13

Efter et styrt skal lynlåsen på min Daytona støvler og Rukka bukser skiftes.

Jeg har snakket med butikken hvor delene er købt og de sender blot delene
til deres egen syerske, ikke producenten.

Så kan jeg jo ligeså godt selv finde en god syerske og få lavet tingene der
og spare et mellemled.

Kan i anbefale en syerske?
Gerne inden for rækkevidde af mit HUR-klippekort

Mvh Kim

Fra : Ralfi

Dato : 23-09-06 13:29

"Kim" <detsortehulFJERNEDETTE@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> der og spare et mellemled.
>
> Kan i anbefale en syerske?
> Gerne inden for rækkevidde af mit HUR-klippekort

Prøv:
Coco Skrædder Lynlås Eksperten
Finsensvej 143
2000 Frederiksberg

Mvh

Ralfi

Fra : Christian

Dato : 23-09-06 16:00

Ralfi skrev:

> "Kim" <detsortehulFJERNEDETTE@hotmail.com> wrote in message

> [...]

Jeg har rigtig gode erfaringer med http://www.kbh-naadleri.dk/
Har fået syet forskellige ting som hver især har været af meget høj
kvalitet til rimelige priser og oven i hatten god service.

mvh
Christian

Fra : Denise

Dato : 23-09-06 22:36

Christian wrote:
> [...]
> Har fået syet forskellige ting som hver især har været af meget høj
> kvalitet til rimelige priser og oven i hatten god service.

Samme her, også gode erfaringer dérfra

--
Hilsen Denise
http://dfmc.dk/?id=37