Så var der igen en!
Fra : Brian Laursen

Dato : 20-09-06 16:47

Hørte godt en voldsom udrykning i morges. Senere kom jeg forbi stedet ude i
brabrand. Føj det ser ikke godt ud.
http://www.tv2oj.dk/nyhe_nyhed_s.asp?newsID=15374

--
Virtually Yours

Brian laursen
http://home1.stofanet.dk/cashman Blackbird stuff

Fra : Ritter

Dato : 20-09-06 17:14

"Brian Laursen" <cbr1100xxblackbird_2004@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hørte godt en voldsom udrykning i morges. Senere kom jeg forbi stedet ude
> [...]

Ja det er sørgeligt :(
Men når det er sagt, så er journalisten da vist radikal. De starter med at
skrive "alvorligt skadet i ryggen", men slutter af med at skrive "men slap
uden skader"

Mvh

Thomas

Fra : Peter Madsen

Dato : 20-09-06 17:24

> [...]
> skrive "alvorligt skadet i ryggen", men slutter af med at skrive "men slap

Der står at bilisten slap uden skader.

Peter

Fra : Ritter

Dato : 21-09-06 11:14

Der står at bilisten slap uden skader.

Peter

Det gør der da også, skal da vist have pudset brillerne ;)

Thomas

Fra : Anders Majland

Dato : 20-09-06 17:24

> Men når det er sagt, så er journalisten da vist radikal. De starter
> med at skrive "alvorligt skadet i ryggen", men slutter af med at
> skrive "men slap uden skader"

Det var s** da bilisten der slap uden skader .....

Fra : MKS - 74

Dato : 20-09-06 17:24

On Wed, 20 Sep 2006 18:14:16 +0200, "Ritter"
<thrchokolade@mail-online.dk> wrote:

> [...]
>skrive "alvorligt skadet i ryggen", men slutter af med at skrive "men slap

MC'isten blev alvorligt skadet i ryggen, bilisten slap uden skader -
Endnu et trist eksempel på en bilist der har overtrådt sin vigepligt
og er svinget ud foran en motorcyklist .

--
-Michael

Fra : Armand

Dato : 20-09-06 21:17

MKS - 74 skrev:

> Endnu et trist eksempel på en bilist der har overtrådt sin vigepligt
> og er svinget ud foran en motorcyklist .

modkørende og venstresvingende = "ind" foran!

--
Armand.

Fra : CL

Dato : 20-09-06 17:24

"Ritter" <thrchokolade@mail-online.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skrive "alvorligt skadet i ryggen", men slutter af med at skrive "men slap

Bilisten slap uden skader.

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 20-09-06 18:47

> [...]
> skrive "alvorligt skadet i ryggen", men slutter af med at skrive "men slap

Ja, det gør _billisten_ jo som oftest )

mvh Jens

Fra : H&M

Dato : 20-09-06 18:29

> Hørte godt en voldsom udrykning i morges. Senere kom jeg forbi stedet ude
> i brabrand. Føj det ser ikke godt ud.
> http://www.tv2oj.dk/nyhe_nyhed_s.asp?newsID=15374

Håber det bedste......

Er det nu jeg bryder sammen og tilstår...JEG KØRER FAME ALTID MED LANGT LYS
OM DAGEN, skal ikke klippes af en billist som ikke har fattet, at man skal
være opmærksom, med 1 tons mordvåben under numsen.

Lad os alle begå civil ulydighed, tænd det lange lys om dagen, og hils
venligt på de bilister som blinker til dig, de viser jo blot at de har set
dig.

Left hand high...

Fra : Ulvir

Dato : 20-09-06 18:46

H&M wrote:

> Lad os alle begå civil ulydighed, tænd det lange lys om dagen, og hils
> venligt på de bilister som blinker til dig, de viser jo blot at de
> har set dig.

Jeg kører altid med det lange lys på om dagen. Det er der vel ikke noget
forkert i?

Fra : Martin Guld Thomsen

Dato : 20-09-06 19:52

Hej

Jeg tror at en stor del af MC-kørere der kører mere end 5000km om året altid
har det lange lys på om dagen, jeg var selv meget skepsis for om det ville
have nogen effekt, men har nu ingen tvivl længere, folk som før ville have
kørt ud foran mig fordi de lige kunne nå det når jeg var 300-500meter væk
holder nu næsten altid tilbage og venter pænt på at jeg er trillet forbi :)

Der er heller ingen tvivl om at man er mere synlig, f.eks. er det heller
ikke for sjov at politiet kører med de neongule veste, det er et faktum at
det er alfa omega at blive set som MC-kører.

Mvh.
Martin Guld Thomsen

Fra : Jan Petersen

Dato : 20-09-06 19:03

Eller måske bare lige skift når man kommer i situationen - bilist der holder
for vigepligt.

Mvh
Jan Petersen

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 20-09-06 18:56

"H&M" <mosvad@nullspammail.dk> skrev i en meddelelse

> Håber det bedste......
>
> Er det nu jeg bryder sammen og tilstår...JEG KØRER FAME ALTID MED LANGT
> LYS OM DAGEN,

Det gør jeg også

>skal ikke klippes af en billist som ikke har fattet, at man skal være
>opmærksom, med 1 tons mordvåben under numsen.
>
> Lad os alle begå civil ulydighed, tænd det lange lys om dagen,

Jeg må tilstå at jeg ikke vidste at det er ulovligt!!!!!!!!!!!!

> og hils venligt på de bilister som blinker til dig, de viser jo blot at de
> har set dig.

Jeg glæder mig også hvergang der er en der blinker til mig, for så har han
jo set mig.
Og her gik jeg så og troede, at jeg rigtig vaks, at jeg sådan kunne finde på
sådan noget helt for mig selv )

mvh Jens

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 21-09-06 12:02

"Jan Petersen" <jan@kosmo.dk> writes:

> Eller måske bare lige skift når man kommer i situationen - bilist der holder
> for vigepligt.

Det tror jeg ville være en dårlig idé. Du risikerer at nogen opfatter
dit blinkeri som signal til at du giver plads eller lignende.

--
Jacob | ........@
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*

Fra : Harald Blaatand

Dato : 21-09-06 20:40

"Brian Laursen" <cbr1100xxblackbird_2004@hotmail.com> wrote in message
> Hørte godt en voldsom udrykning i morges. Senere kom jeg forbi stedet ude
> [...]

Ikke meget nyt her;kvinden så "tilsyneladende"ikke motorcyklen.
Sørgeligt !

Steen
-
Citatteknik er et emne, der er megen uenighed om